استاندار گلستان گفت: در دولت نهم و دهم 9 شهرک و ناحیه صنعتی در استان گلستان ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جواد قناعت اظهار داشت: از این تعداد هفت شهرک و دو ناحیه صنعتی بوده که با پیگیری‎های انجام گرفته اجرایی و عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: این درحالی است که قبل از دولت نهم شش شهرک صنعتی در این استان وجود داشت.

استاندار گلستان گفت: تعداد واحدهای صنعتی قبل از دولت نهم 442 واحد بوده و در دولت‎های نهم و دهم 371 واحد فعال صنعتی اضافه شده است که در حال حاضر 800 واحد فعال صنعتی در گلستان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز گفت: در گرامیداشت دهه مبارک فجر 13 پروژه عمرانی در شهرک‎ها و نواحی صنعتی این استان به بهره‎برداری می‎رسد.

نیما بیرودیان ادامه داد: برای آماده‎سازی و بهره‎برداری از این پروژه‎ها 30 میلیارد و 58 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

به گفته وی همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر همچنین 30 واحد تولیدی با سرمایه‎گذاری 410 میلیارد ریال و اشتغال 325 نفر به بهره‎برداری می‎رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان با بهره‎برداری از واحد تولیدی آب معدنی در شهرک صنعتی گرگان دو متذکر شد: برای بهره‎برداری از این واحد تولیدی 20 میلیارد ریال سرمایه‎گذاری انجام شده است.

بیرودیان اذعان داشت: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع احداث و با ایجاد آن برای 16 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد./ج1


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.