رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري، از بهره برداري 28 طرح صنعتي طي دهه فجر در استان چهارمحال و بختياري خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

رحمان كرمي، در نشست با رسانه هاي استان چهارمحال و بختياري گفت: اين طرح ها با اعتباري در حدود 300 ميليارد ريال در شهرستان هاي شهركرد، كيار و بروجن  آماده بهره برداري است.

وي افزود: با بهره برداري از اين طرح ها، زمينه اشتغال 328 نفر در بخش صنعت استان چهارمحال و بختياري فراهم شده است.

كرمي، از اجراي 50 عنوان برنامه فرهنگي - ورزشي و تفريحي در واحدهاي صنعتي بزرگ استان چهارمحال و بختياري در دهه فجر امسال خبر داد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري تصريح كرد: پيش از انقلاب تنها شش واحد صنعتي در استان چهارمحال و بختياري فعاليت داشت كه به بركت انقلاب اسلامي هم اكنون يكهزار و 158 واحد صنعتي داراي پروانه بهره برداري در این استان فعال است.

وي، ميزان اعتبار هزينه شده براي راه اندازي اين واحدها را 14 هزار ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: هم اكنون 21 هزار و 802 نفر در واحدهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري مشغول به فعاليت هستند.
كرمي افزود: تاكنون 827 جواز تاسيس نيز با سرمايه گذاري 66 هزار و 376ميليارد ريال در استان چهارمحال و بختياري صادر شده است.

وي اظهار داشت: از اين تعداد جواز تاسيس 560 طرح عملياتي شده و بين دو تا 90 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

كرمي، ميزان اعتبار هزينه شده براي اجراي اين طرح ها را 33 هزار ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: راه اندازي اين واحدها زمينه اشتغال 19 هزار نفر را در استان چهارمحال و بختياري فراهم مي كند./ب

برچسب ها: سرمایه ، صنعت ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.