شهردار منطقه 12، از اجرای طرح گردشگری، گشت فجر در محدوده تهران قدیم، همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه 12 خبر داد.

علی محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیریت بافت تاریخی با همکاری معاونت امور اجتماعی، فرهنگی و مشارکت آموزش و پرورش، طرح گردشگری گشت فجر با محوریت بازدید از موزه ی عبرت را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: طرح گردشگری گشت فجر به منظور آشنایی شهروندان به ویژه دانش آموزان با مبارزات انقلابیان مسلمان جهت تحقق اندیشه های اسلامی در دهه فجر، اجرا خواهد شد.

محمدنژاد با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: شهروندان برای شرکت در طرح گردشگری گشت فجر می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت بافت تاریخی منطقه 12، با شماره تلفن 33546713 تماس حاصل نمایند.

وی در پایان با اشاره به طرح های ویژه دهه فجر افزود: برگزاری نمایشگاه دهه فجر، جشنواره آب و غذا و رسوم شهرهای مختلف، مسابقه های ویژه دهه فجر، اجرای نمایش و تئاتر در سطح منطقه 12، اعزام شهروندان به راهپیمایی 22 بهمن، از طرح های ویژه دهه فجر در منطقه 12 است./ز

برچسب ها: فجر ، انقلاب ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار