رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لالی گفت: یک باب کتابخانه در شهر لالی با زیربنای هزار و 175 مترمربع همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عسگر غفاری با اشاره به افتتاح سومین کتابخانه شهر لالی به مناسبت ایام دهه فجر اظهار کرد: این کتابخانه از محل اعتبارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز ظهر مسجد سلیمان و در قالب پروژه‌های عام‌المنفعه ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه مذکور دارای بخش‌های کودک و نوجوان و مرجع است، افزود: همچنین مخزن کتابخانه با گنجایش 20 هزار جلد کتاب و دو سالن مطالعه مجزا ویژه بانوان و آقایان در سه طبقه فعالیت خواهد کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لالی با بیان اینکه کتابخانه لالی 18 بهمن همزمان با ایام‌الله فجر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: اکنون حدود 3 هزار جلد کتاب در این کتابخانه قرار دارد و در تعامل با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای تامین کتاب‌های مورد نیاز کتابخانه رایزنی کرده‌ایم.

*لالی در سرانه دسترسی به کتاب رتبه چهاردهم را دارد

وی با بیان اینکه شهرستان لالی در سرانه دسترسی به کتاب رتبه چهاردهم دارد، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت و توانایی این کتابخانه، رتبه شهرستان در سرانه دسترسی به کتاب با افتتاح کتابخانه به رتبه چهارم می‌رسد.

غفاری با بیان اینکه در شهرستان لالی سه باب کتابخانه عمومی قرار دارد و حدود هزار و 550 نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر برنامه‌هایی از قبیل مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی، قصه گویی انقلاب، شب شعر انقلاب، مسابقه بهترین پیامک با موضوع انقلاب و ... نیز انجام خواهد شد./ج1

برچسب ها: کتابخانه ، مسابقه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.