در مسابقات لیگ هندبال دسته برتر باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار همچنان روی نوار پیروزی گام بر می‌دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در هفته سیزدهم این رقابت‌ها تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار و کاسپین قزوین به مصاف هم رفتند.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار پیش از این دیدار 10 پیروزی و دو شکست کسب کرده بود که آمده بود تا در این دیدار خانگی نیز برابر حریف خود به برتری دست یابد تا همچنان روند پیرزی هایش ادامه داشته باشد.

تیم سبزوار در نهایت با حمایت طرفداران پرشور خود به خواسته خود رسید تا با نتیجه 38 بر 23 برابر حریف انتهای جدولی به پیروزی برسد.

اختلاف 15 امتیازی دو تیم در این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است و در هفته‌های پایانی با توجه به رقابت نزدیک سه تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، ثامن الحجج سبزوار و ثامن الحجج مشهد می‌تواند تاثیرگذار باشد.

هم اکنون در جدول رده‌بندی رقابت سخت و شانه به شانه‌ای بین تیم‌های فولاد مبارکه اصفهان و ثامن الحجج مشهد است و تیم اصفهانی تنها با تفاضل گل در رده اول جدول قرار دارد.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار در هفته گذشته نیز موفق شده بود با نتیجه 24 بر 18 برابر ستاره فروغ کرمان به پیروزی برسد.

دیدار رفت دو تیم نیز به سود نماینده خراسان رضوی به پایان رسیده بود./ج1

برچسب ها: مشهد ، هندبال ، موسسه مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.