نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، بر رفع مشكلات مردم مناطق زلزله زده این شهرستان تاكید كرد و از مسئولان خواست با جدیت برای رفع مشكلات زلزله زدگان تلاش كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

امیرعباس سلطانی، در بازدید از روستاهای زلزله زده سناجان و حسین آباد بخش گندمان شهرستان بروجن گفت: تامین آرامش روانی خانواده های خسارت دیده با شناسایی محدودیت های و مشكلات آنان و كمك رسانی به موقع رفع می شود.
وی، با بیان وقوع زلزله های مكرر در روزهای گذشته در شهرستان بروجن، افزود: پیش آگاهی و پیشگیری هنگام بروز بلاهای طبیعی، صدمات و خسارات جانی و اقتصادی ناشی از اینگونه بلایا را به حداقل می‌رساند.
سلطانی، با تاكید بر استفاده مردم مناطق زلزله زده از تسهیلات مقاوم سازی اظهار داشت: بهترین و مطمئن‌ترین راه پیشگیری ازتلفات و خسارت‌های زلزله، مقاوم ‌سازی و ساخت و سازهای اصولی است.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، برنامه ریزی برای حذف بافت‌های فرسوده و مقاوم‌سازی منازل روستایی و شتاب بخشی به اجرای طرح های هادی روستایی از مهم‌ترین اولویت های شهرستان بروجن دانست.
وی، ازمسئولان شهرستانی و بخش گندمان خواست، در ارائه خدمات از جمله تامین چادر و كانكس برای اقامت موقت خانوارها با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه تلاش بیشتری كنند.
زمین لرزه پنج و دو دهم ریشتری ساعت شش و 55 دقیقه، 23 دی ماه بخش بلداجی واقع در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند.
این زمین لرزه همچنین با شدت 4.7 ریشتر عصر جمعه ششم بهمن ماه، شهر بلداجی را لرزاند. /س
برچسب ها: فع ، مشکلات ، مناطق ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.