نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به جای اینکه سرمایه خویش را در تولید به جریان بیندازد صرف خرید کرده و همین امر نوسانات را بیشتر و دوچندان کرده است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با  فارس در بویین زهرا اظهار داشت: وجود مشکلات راهبردی در زنجیره تولید و تأمین، عدم بهره‌وری، عدم تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی طی ماه‌های جاری موجب افزایش قیمت تمام شده انواع خودرو‌ها در سطح کشور شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش قیمت نرخ ارز و کاهش تولید، سهم عمده‌ای در گرانی خودرو‌ داشته است، افزود: یکی از عوال اصلی رشد حبابی قیمت‌ها این است که مردم به جای اینکه سرمایه خویش را در تولید به جریان بیندازد صرف خرید کرده و همین امر نوسانات را بیشتر و دوچندان کرده است.

وی عنوان کرد: در چند مدت اخیر دولت و مجلس در یک شرایط تفاهمی در حال برطرف کردن مشکلات بوده و کار‌ها را پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تفاهم دولت و مجلس و همگرایی آنان امروز سبب می‌شود تا گامی مؤثر در زمینه کنترل تورم و گرانی برداشته شده و این موضوع پیگیری شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.