معاون دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ از تحصیل بیش از 50 هزار دانشجو درحوزه آموزش علمی-کاربردی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، دکترحسین مهرجردی در مراسم آغاز به کار دانشگاه علم و فرهنگ کاشمر با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی، مولود انقلاب است ، اظهارداشت :در حال حاضر دانشگاه علم و فرهنگ در چهار حوزه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و کارآفرینی و اشتغال فعالیت دارد.

وی گفت : در حوزه آموزش این دانشگاه در سه محور شامل آموزش های تخصصی کوتاه مدت، آموزش های علمی کاربردی و آموزش عالی غیر دولتی فعالیت می کند.

وی افزود : در زمینه آموزش های تخصصی کوتاه مدت نیز بالغ بر 135 مرکز تخصصی در سراسر کشور به صورت فعال وجود دارد که هرسال حدود 500 هزار فراگیر را با هدف ارتقای سطح دانش جامعه، آموزش می دهند.
معاون دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ اظهارداشت : در حوزه آموزش عالی غیر دولتی نیز این دانشگاه با سه شعبه در شهرهای کاشمر، همدان و رشت و علاوه بر آن در چهار موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی در استانهای مختلف به صورت مستقل فعال است.
وی اظهار داشت : شعبه مرکزی این دانشگاه با پنج هزار و 200 دانشجو در تهران قرار دارد و دارای چهار دانشکده فنی مهندسی، علوم انسانی ، هنر و معماری و گردشگری و دو دانشکده دیگر با عنوان علوم و فناوری نوین و گروههای آموزشی علوم پایه در 44 رشته و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است.

وی یادآور می شود : بیش از پنج رشته در مقطع دکترا، 18 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 22 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته در مجموعه در حال تحصیل هستند./س

برچسب ها: تحصیل ، دانشجو ، دانشگاه ، علم ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.