شماري از شهروندان اردني با برگزاري تجمع اعتراض آميز ، حمله جنگنده هاي ارتش رژيم صهيونيستي به يک مرکز تحقيقات علمي در اطراف دمشق را محکوم کردند.

  به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ، اين تجمع به ابتکار کميته مردمي ياري رساني به سوريه در امان پايتخت اردن برگزار شد. 
شرکت کنندگان در اين تجمع خواستار بسته شدن سفارت رژيم صهيونيستي در اردن شدند. تجمع کنندگان تاکيد کردند اين حمله نشانه شکست توطئه عليه سوريه است. 
حسين مجلي وزير سابق دادگستري اردن که در اين تجمع شرکت کرده بود، گفت: ما به اينجا آمديم تا حمايت خود را از سوريه به رهبري بشار اسد در برابر رژيم تروريست و غاصب صهيونيستها اعلام کنيم. رژيم صهيونيستي با اين حمله ماهيت تجاوزکارانه و غاصبانه خود را ثابت کرد. امت عربي و اسلامي و جهان تا زماني که اين رژيم ريشه کن نشود، آسوده نخواهند شد.
سميح خريس معاون دبيرکل اتحاديه وکلاي عرب در امان هم گفت: ما از سوريه حمايت مي کنيم و اين تجاوزکاري اسرائيل تجاوز به امت عربي است.
شرکت کنندگان در اين تجمع همزمان با بارش باران برگزار شد تاکيد کردند حمله اسرائيل نشان مي دهد دشمن اسرائيلي و متحدانش در منطقه در پشت پرده اقدامات تروريستي و افراط گرايي در سوريه دست دارند. 
محمد شريف الجيوسي عضو تجمع ملي قومي اردن گفت: حمله رژيم صهيونيستي به سوريه عجيب نيست، بلکه در چارچوب تجاوزگري اين رژيم عليه امت عربي به ويژه سوريه رخ داد. سوريه توانست توطئه بين المللي عليه دمشق را به شکست بکشاند.
هيفا مساعيد عضو کميته مردمي ياري رساني به سوريه خاطر نشان کرد: اسرائيل از همان ابتدا در بحران سوريه دست داشت و از تروريستها و ارتش آزاد حمايت مي کند. پس از آنکه اين توطئه عليه نظام سوريه شکست خورد، اسرائيل به طور علني و آشکار خود وارد عمل شد.
تجمع کنندگان تاکيد کردند آنچه امروز سوريه با آن روبروست براي وادار کردن دمشق به دست کشيدن از حمايت از مقاومت در برابر توطئه غرب در منطقه است. 



برچسب ها: بین الملل ، اردن ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار