فرماندار شهرستان سمنان گفت: در دهه مبارک فجر، ماهیت نظام و کارکردهای جهانی آن باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن سعدالدین در نشست تشریح برنامه‏های دهه فجر در شهرستان سمنان بیان کرد: در دهه مبارک فجر، به طور معمول مسائل عمرانی، اقتصادی و رفاهی و اقداماتی که در طول سالیان اخیر در کشور صورت گرفته است، مورد توجه قرار می‏گیرد.

وی گفت: همواره در دهه فجر به بیان عملکردهای قابل قبول نظام اسلامی می‏پردازیم؛ در حالی که باید ماهیت نظام و کارکردهای جهانی آن بیشتر مورد نظر قرار گیرد.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان با بیان اینکه در 34 سال گذشته کارهای بزرگ، سترگ و قابل توجهی در ایران اسلامی انجام گرفته است، این اقدامات را به هیچ وجه حتی درخور مقایسه با قبل از انقلاب ندانست.

سعدالدین افزود: کارهایی که در این سال‏ها در داخل کشور انجام شده، قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

فعالیت‏های سالیان اخیر به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان در توضیح بیشتر این بحث اظهار داشت: امروز حتی می‏توان گفت که در برخی شاخص‏ها، فعالیت‏های انجام شده در دولت‏های نهم و دهم با کل سالیان پس از انقلاب اسلامی برابری می‏کند.

سعدالدین ادامه داد: اقدامات انجام شده در زمینه تولید علم، فعالیت‏های نرم‏افزاری، جهش علمی و فناوری‏های نوین در سالیان اخیر به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست.

وی در تصدیق سخنان خود گفت: این سخنان بر اساس آمارهایی ارائه می‏شود که مجامع جهانی و موسسه‏های بین‏المللی در مورد پیشرفت ایران اسلامی ارائه می‏دهند و کشورهای حتی دشمن ملت ایران نیز مجبور هستند، به پیشرفت‏های کشورمان در بخش‏های مختلف اذعان کنند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان گفت: عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون و اخلاص شهدا و ایثارگران در برهه کنونی سبب سرافرازی و برکت مردم شریف و عزیز ایران شده است.

مقایسه درباره وضع ایران باید از حیث هویتی انجام شود

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان تصریح کرد: مقایسه درباره وضع ایران پس از انقلاب اسلامی، باید از حیث هویتی انجام شود تا بدانیم هویت یک ایرانی قبل از انقلاب اسلامی چه بود و امروز به چه درجه‏ای از مراتب شخصیتی در جهان رسیده‏ایم.

سعدالدین اظهار داشت: از نظر هویتی و استقلال روند تکامل انقلاب در جهان نمی‏توانیم به هیچ وجه، انقلاب ملت ایران اسلامی را با هیچ کشور و دولتی مقایسه کنیم.

وی گفت: همه انقلاب‏هایی که در سراسر جهان در طول سالیان گذشته رخ داده است، در ادامه مسیر خود منحرف شده‏اند؛ اما انقلاب اسلامی ایران پس از 34 سال، نه تنها از راه و آرمان‏های اصلی‏اش منحرف و دور نشده است، بلکه با قاطعیت و قطعیت بیشتری به راه خود ادامه می‏دهد.

ایران از تمام گردنه‏های سخت به سلامت عبور کرده ‏است

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان بیان داشت: اهداف امام راحل امروز با درایت و دوراندیشی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به خوبی و در صراط مستقیم پیش می‏رود.

سعدالدین گفت: رهبری و مدیریت ولی امر مسلمین جهان با وجود تمام دشمنی‏ها و تحریم‏هایی که علیه ملت بزرگ ایران اعمال شده است، به همراه تیم کاری خود که دولت باشد، از تمام گردنه‏های سخت به سلامت عبور کرده‏اند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سمنان با بیان اینکه باید از این حیث خداوند متعال را شکرگزار باشیم، افزود: بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان بین‏المللی، هر یک از این تحریم‏ها و تهدیدهایی که علیه انقلاب اسلامی اعمال شد، به تنهایی کافی بود تا یک کشور و ملت را از پای درآورد./ج1

برچسب ها: فرماندار ، سمنان ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.