نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای صحیح طرح موسوم به « مهر آفرین »، بخشی از مشكلات كمبود نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی را رفع می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سید سعید زمانیان اظهار داشت: درصورتی كه طرح « مهر آفرین »، با رعایت قانون برنامه توسعه و قانون مدیریت خدمات كشوری اجرا شود، نمایندگان مجلس نیز از اجرای آن حمایت می كنند.

وی، با بیان طرح دولت در استخدام بیش از 500 هزار نیروی جدید در دستگاه های اجرایی كشور در راستای طرح « مهر آفرین » اضافه كرد: به عنوان مثال، وزارت جهادكشاورزی با مشكل كمبود شدید نیروی انسانی مواجه است و اجرای این طرح می تواند به این دستگاه برای رفع این مشكل كمك كند.

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه، با بیان اینكه در برخی وزارتخانه ها نیز تجمع نیرو وجود دارد، ادامه داد:ساماندهی نیروی انسانی موجود در دستگاه ها به منظور چابك سازی سیستم اداری و وضعیت نیروی انسانی ضروری است.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بایستی با بررسی دقیق و ارزیابی وضعیت نیروی انسانی دستگاه های اجرایی، نسبت به اجرای طرح موسوم به « مهر آفرین » در راستای قوانین كشور اقدام كند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.