رییس سازمان بازرسی كل كشور گفت: مهمترین تقوا در نظام اداری تصمیم گیری بر اساس نظر كارشناسی است و دین اسلام، این گونه تصمیم گیری ها را برای جامعه اسلامی تایید می كند.

حجت الاسلام و المسلمین 'مصطفی پورمحمدی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست در تصمیم گیری های خود از نظرات كارشناسی استفاده كنند زیرا مدیر غیر كارشناس از نظر اسلام بی تقواست.
وی بیان كرد: مردم مشكلات اقتصادی موجود در جامعه را به خوبی لمس كرده و خواستار همدلی مسوولان برای رفع این چالش ها هستند.
پورمحمدی یكی از عوامل اصلی ایجاد مشكلات اقتصادی را رعایت نكردن مرزهای عدالت و تقوا دانست و اظهار كرد: هركجا كه مشكلی ایجاد می شود بدون كارشناسی اقدام شده است.
وی ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب این است كه مرزهای كارشناسی را خوب رعایت كرده و ناخواسته و از روی ناآگاهی و بدون كارشناسی منابع ملی را استفاده نكنیم.
پورمحمدی اقتصاد مقاومتی را ایستادن و متكی بودن به خود در تمامی عرصه ها عنوان كرد و گفت: این امر تنها با استفاده از ظرفیت ها و كار و تولید محقق خواهد شد.
وی بیان كرد: زمانی مردم در جنگ اقتصادی با دشمن مشاركت چشمگیری خواهند داشت كه مسوولان در این زمینه به وظایف خود به خوبی عمل كنند.
پورمحمدی با بیان اینكه برای شكل گیری اقتصاد مقاومتی می بایست متناسب با شرایط عمل كنیم اظهار كرد: بیكاری، تورم و سایر مشكلات اقتصادی با تدبیر و برنامه ریزی برطرف می شود.
وی عنوان كرد: تحلیل رفتن اقتصاد كشور از خواسته های اصلی دشمنان نظام و انقلاب است كه باید با همبستگی و اتحاد جلوی اقدامات دشمن را گرفت.
پورمحمدی عدالت را رمز موفقیت هر جامعه ای دانست و ابراز داشت: اگر می خواهیم مردم به طور یكپارچه در تمامی صحنه ها حضور یابند باید عدالت را گرامی بداریم.
وی گفت: دستگاه قضایی پیشقراول اجرای عدالت در جامعه است و هیچ ملاحظه و مصلحتی نباید مانع آن شود.
پورمحمدی بیان كرد: با اجرای عدالت و انصاف باید سپری محكم ایجاد و از دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع كرد./س

برچسب ها: تقوا ، نظام ، اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.