امام جمعه شاهین‌دژ گفت: انقلاب اسلامی ایران در هیچ شرایطی به کشورهای غربی و شرقی باج نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین‌دژ اظهار داشت: پیروزی‌های مکرر ملت ایران در دهه‌های گذشته انقلاب اسلامی نشان‌دهنده اقتدار و عظمت این انقلاب است.

وی افزود: تکیه بزرگان انقلاب به تدبیر الهی تنها دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی بوده و به همین دلیل باید شکرگزار این ماندگاری باشیم.

امام جمعه شاهین‌دژ در ادامه بیان داشت: تاکید امام خمینی (ره) بر وجود نظام جمهوری اسلامی بدون هیچ کم و کاستی به این دلیل بود که ایشان تمام توان خود را بر عزت اسلام گذاشته بودند و به همین دلیل شاهد ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در میان مردم جهان شدیم.

وی همچنین با اشاره به تلاش کشورهای مخالف نظام برای مقابله با مبانی اسلامی انقلاب خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی در تمام شرایط پشتیبان این نظام بوده‌اند و از این پس نیز یقیناً خود را وابسته به آن می‌دانند و اجازه تعدی هیچ سلطه‌طلبی را به کشور خود نخواهند داد.

باقری در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: دشمنان نظام در صدد وابسته کردن نظام اسلامی به شرق و غرب بودند اما در این راه به دلیل حمایت‌های همیشگی مردم از رهبران انقلابی مأیوس و شکست‌خورده از میدان خارج شده‌اند.

وی در پایان ابراز داشت: هرگونه فشار اقتصادی و دیگر فشارهای وارد شده بر مردم نمی‌تواند زمینه تزلزل این نظام را فراهم سازد چرا که ملت ایران همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی خود خواهند بود./س

برچسب ها: کشور ، شاهین دژ ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.