نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد تاكید كرد: انقلاب اسلامی باعث حاكم شدن قوانین دینی و الهی در ایران شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام محمدعلی نكونام، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهركرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افزود: قانون اساسی، افتخار ملت ایران است و هر بند این قانون اخذ شده از قوانین الهی و قرآنی است.

وی تاكید كرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آموزه های دینی است به همین دلیل مردم خواستار حاكم شدن این قانون در جامعه شدند.

نكونام یادآور شد: ایران، در دوران رژیم ستمشاهی پهلوی اقتدار و عزت نداشت به همین دلیل مردم به دنبال اقتدار و عزت كشور خود بودند و انقلاب اسلامی را به رهبری امام راحل رقم زدند.

خطیب جمعه شهركرد تاكید كرد: انقلاب اسلامی ایران، یك انقلاب سیاسی و اقتصادی نبود، بلكه انقلابی فرهنگی و دینی بود كه مردم برای حاكم شدن احكام دینی در جامعه آن را رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: نظریه پردازان شرقی و غربی اعلام می كردند كه دین در زندگی مردم جایی ندارد، اما انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل (ره) نشان داد دین در همه امور زندگی مردم و جامعه كارآیی دارد.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی و تبریك دهه فجر یادآور شد: انقلاب اسلامی باعث سربلندی، عزت و افتخار ایران در سطح بین المللی شد.

نكونام گفت: كشورهای غربی در دوران رژیم ستمشاهی، ملت ایران را، ملتی مصرف گرا می دانستند كه توان خودباوری ندارد، اما انقلاب اسلامی باعث خودباوری مردم شد.

به گفته امام جمعه شهركرد؛ ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در بسیاری از علوم و دانش ها، پیشرفت های چشمگیری كرد و امروز به عنوان یكی از كشورهای دارای فناورهای مختلف در سطح جهان شناخته می شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری، اكنون تداوم بخش حركت انقلابی امام راحل (ره) می باشند و تدبیر ایشان باعث شده است انقلاب اسلامی در زمان معاصر در اوج عظمت و خودباوری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد تاكید كرد: در امور زیربنایی، انقلاب اسلامی باعث شكوفایی ایران شده و گام های بلندی در این زمینه برداشته شده است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.