معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 19 از بهره برداري و راه اندازي مرکز فرآموز مهارت هاي زندگي ويژه کودکان منطقه 19،به منظور ارتقاي سطح سلامت اقشار مختلف جامعه به خصوص کودکان خبر داد.

جوادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: حوزه سلامت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 19، در راستاي ارتقاي سطح سلامت اقشار مختلف جامعه به خصوص کودکان اقدام به راه اندازي مرکز فرآموز جهت اموزش مهارت هاي زندگي به کودکان کار و بهره برداري خواهد نمود.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح با هماهنگي و آموزش و پرورش منطقه 19 ويژه کودکان مقطع ابتدايي، بهره مندي از آموزش هاي لازم به طور غيرمستقيم، از طريق تماشاي نمايش، مشارکت در اجراي نمايش و نيز در اتاق فکر و جنگل، به بهره برداري خواهد رسيد.
جوادي در ادامه گفت: با توجه به استقبال بسيار خوب مربيان مدارس و والدين دانش آموزان حوزه سلامت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 19 در صدد اجراي مستعمر برنامه هاي آموزشي در اين مرکز قرار خواهد گرفت.
وي در پايان با اشاره به نحوه ارائه خدمات اين مرکز به شهروندان منطقه 19 افزود: بسته هاي آموزشي فرهنگي در خصوص مهارت هاي زندگي کودکان، تهيه و هنگام خروج کودکان از اين مرکز، کارتهاي اعتماد به نفس سي دي ها و بروشورهاي آموزشي و اطلاع رساني به عنوان هديه به کودکان اهدا مي گردد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار