شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كردستان با صدور بیانیه ای اعلام كرد: كشوری كه سال ها زیر سیطره و چپاول آمریكا بود، امروز شجاعانه در مقابل زیاده خواهی های آمریكا ایستادگی می كند. این بیانیه تاكید كرد: انقلاب اسلامی استوارتر از همیشه با قدرت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت می كند. این بیانیه روز 22 بهمن را یادآور حماسه پرشكوه امتی دانست كه در سخت ترین شرایط در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان تدابیر حكیمانه ای اتخاذ كرد.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران  سنندج، دریک بیانیه كه روز جمعه به مركز سنندج نمابر شد آمده است: هم اكنون پس از سی و چهار سال تلاش و پایداری و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی به درخت تنومندی مبدل شده است.

این بیانیه با اشاره به اینكه پیروزی انقلاب اسلامی در میان ناباوری مستكبران جهان به وقوع پیوست یادآور شد: برخلاف توطئه های دشمنان بویژه آمریكای جنایتكار، روز به روز بر قوت و شكوه این انقلاب افزوده می شود

.بر اساس بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز استكبار جهانی و در راس آن آمریكای جنایتكار، اصلی ترین سد راه ایران اسلامی و اندیشه های بلند امام (ره) است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینكه وحدت و یكپارچگی عامل اصلی پیروزی انقلاب است در همین راستا از ملت خداجوی ایران اسلامی خواست بار دیگر آمادگی خود را در اطاعت و تبعیت از فرامین رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام كنند./س

 

برچسب ها: توطئه ، جنایت ، قوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.