امام جمعه موقت تهران گفت: این فرمایش امام راحل مبنی بر این‌که "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" یک حقیقت الهی است که رفته‌رفته برای ملت روشن‌تر می‌شود؛ تمام امکانات شرق و غرب در برابر حکومت الهی که خداوند حافظ آن است، ناچیز و بی‌ارزش هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی شب گذشته در مراسم دومین روز گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر که در مسجد رضویه تهران برگزار شد، با بیان این‌که حضور حماسی ملت در راهپیمایی‌ها به ویژه حرکات خودجوشی مانند 9 دی تحکیم‌بخش حکومت اسلام است، اظهار داشت: مردم، با بصیرت خود توانستند فتنه‌های خارجی و داخلی را از بین برده و تلاش‌های گسترده دشمنان خارجی و مارهای در آستین داخلی را با قدرت ایمان، بصیرت و اتحادشان خنثی کنند.

وی افزود: فتنه‌گران به انقلاب، اسلام،‌ ملت، اقتصاد و آرامش کشور ضربه زده و با تهمت و بدعت تقلب در انتخابات به رای بیش از 40 میلیون نفر ایرانی بی‌حرمتی کردند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و درک بالای ملت ایران توانست کشور را از توطئه‌های جهانی، سربلند بیرون آورد.

حجت‌الاسلام صدیقی با یادآوری حضور حماسی ملت فهمیم ایران در طول 33 سال گذشته در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این ملت فهیم با خلق چنین حماسه‌هایی عزت آفرین همان گونه که امام راحل فرمودند بهترین ملت در طول تاریخ بشر و جهان هستند.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) به داد اسلام، علم، نوامیس ملت و مردم ایران رسید و آن‌ها را به سوی کمال و عزت الهی راهنمایی کرد.

امام جمعه موقت تهران در پایان تاکید کرد: این فرمایش امام راحل مبنی بر این‌که "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" یک حقیقت الهی است که رفته‌رفته برای ملت روشن‌تر می‌شود؛ تمام امکانات شرق و غرب در برابر حکومت الهی که خداوند حافظ آن است، ناچیز و بی‌ارزش هستند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: صدیقی ، فتنه ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار