شهردار ایوانکی گفت: باید دانست که چرا تیم خارج از شهرستان گرمسار، اجازه رشد نیروهای این شهرستان را نمی‏دهند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی همتی در مراسم معارفه بخشدار جدید ایوانکی که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سمنان انجام شد، به نمایندگی از شهروندان ایوانکی و مدیران این بخش، از توجهات استاندار سمنان به امور شهری ایوانکی قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: ایوانکی دارای جایگاه و اهمیت استراتژیکی و خاص در استان سمنان است؛ به طوری که معرف استان در بدو ورود به استان محسوب می‏شود.

شهردار ایوانکی افزود: می‏طلبد که با توجه به نقش تاریخی کمک‏های مردم ایوانکی در زمان جنگ تحمیلی که بالاترین کمک‏ها را داشت و با وجود افزایش آگاهی‏ها و بینش افراد این منطقه، در انتخاب مسئولان آن با حساسیت بیشتری رفتار شود.

همتی اضافه کرد: در انتصابات باید شأن مردم رعایت شود و دوست داشتیم با وضعیت دیگری نسبت با ایوانکی در جابه‏جایی بخشدار آن رفتار و شأن مدیران و شهر ایوانکی رعایت می‏شد.

وی گفت: از استانداری سمنان انتظار داریم که به نیروهای بومی و لایق منطقه بها دهند و به صورت فرهنگی اقدام و رفتار کنند.

شهردار ایوانکی تصریح کرد: اگر در گذشته در شهرستان گرمسار اختلافاتی بود، این درگیری‏ها دیگر وجود ندارد؛ اما باید دانست که چرا تیم خارج از شهرستان گرمسار اجازه رشد نیروهای شهرستان گرمسار را نمی‏دهند.

همتی گفت: شهرستان گرمسار در شرایط ویژه‏ای قرار دارد؛ به طوری که اگر قسمتی از جغرافیای این منطقه را بخواهند جدا کنند و مورد اعتراض واقع شود یا اگر درباره قانون صحبت کنیم، نباید مورد هجمه قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: بزرگ‏ترها باید بیشتر قانون را رعایت کنند و مسئولان بالادستی نیز پایبندی بیشتر به قانون داشته باشند.

شهردار ایوانکی گفت: نباید برابر خواسته مردم سکوت کرد و رضایت‏مندی مردم باید برایمان مهم باشد./ج1

برچسب ها: سمنان ، قانون ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.