در خشونت هاي پراکنده اي که روز جمعه در مناطق مختلف عراق روي داد 3 نفر از جمله يک کودک 5 ساله کشته و 4 نفر ديگر زخمي شدند.

  به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا  ، يک منبع در پليس عراق به خبرگزاري شين هوا گفت:  افراد مسلح ناشناس جمعه شب به خانه يک سرباز ارتش عراق در محله سومر در جنوب شرق موصل در چهارصد کيلومتري شمال بغداد يورش بردند ،‌ به سوي وي تيراندازي کردند و بعد از کشتن اين سرباز از محل حادثه گريختند.
اين منبع افزود افراد مسلح ديگري به سوي يک شهروند بازنشسته عراقي نزديک شهرک المقداديه  در صد و بيست کيلومتري شمال شرق بغداد تيراندازي کردند و بعد از ترور وي به مکان نامعلومي گريختند.
دستگاه امنيتي عراق عمليات بازرسي و جستجو را براي يافتن عامل يا عوامل مسلح اين حادثه آغاز کرده است.
به گفته اين منبع ، سه نفر از جمله يک نيروي پليس بر اثر انفجار بمب نزديک يک محل تعمير خودرو در منطقه مجتمع صنعتي در جنوب غرب بعقوبه در شصت و پنج کيلومتري شمال شرق اين شهر زخمي شدند.
اين منبع تاکيد کرد ، افراد مسلح ناشناس به سوي يک خودرو غيرنظامي متعلق به يک افسر پليس عراق در مرکز کرکوک در دويست و پنجاه کيلومتري شمال بغداد تيراندازي و اين افسر را به شدت زخمي کردند.حال اين افسر پليس بعد از انتقال به بيمارستان وخيم گزارش شده است.
 يک منبع در پليس استان صلاح الدين در شمال بغداد گفت:  بر اثر طغيان رودخانه در اين استان و زير آب رفتن تعدادي خانه ، يک کودک پنج ساله جان خود را از دست داد.
استان صلاح الدين ظرف چند روز گذشته شاهد موجي از بارش شديد باران و طغيان رودخانه است پديده اي که در طول بيش از پنجاه سال گذشته در اين استان سابقه نداشته است.




برچسب ها: بین الملل ، عراق ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار