معاون توسعه مديريت و منابع وزیر راه وشهرسازی گفت: بصیرت، مهم ترین رکن در مسیر توسعه اندیشه انقلابی و ایمانی است.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سيدسعيد سیدعلائی در همایش طرح بصیرت ویژه فرماندهان، مدیران و کارکنان بسیجی وزارت راه وشهرسازی در مشهد افزود: شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی از سال 1342 تا پیروزی انقلاب در سال 57 و تا امروز با اهدای خون خود درخت تناور انقلاب را هر روز تنومند تر و سرفرازتر از گذشته کرده اند.

وی افزود: این عزیزان نقش و جایگاهی ویژه و غیر قابل انکار در افتخارات و عظمت نظام اسلامی ایران دارند و نامشان تا ابد در تاریخ بلند آوازه ایران اسلامی جاودانه است. لذا بر همه ما واجب است در حفظ حرمت خون های ریخته شده برای حفظ عظمت ایران اسلامی کوشا باشیم که لازمه این امر دفاع از تمام ارزش ها و اصول اسلامی است که سال های سال برای آنها مبارزه کرده ایم.

وی در ادامه بصیرت را مهم ترین رکن در مسیر توسعه اندیشه انقلابی و ایمانی برشمرد و افزود: باید از همه ابزارهای لازم برای حفظ اندیشه های سالم و تفکر انقلابی اسلامی در مسیر پیشرفت اهداف انقلاب و اعتلای کشور بهره جست که در این باب ارتقای بصیرت جوانان دانا و فهیم کشور به همت قشری که شاهد معجزه انقلاب بوده اند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون وزیر راه در پایان با تقدیر از برگزاری همایش بصیرت گفت: آلایش بینش آحاد جامعه هدف متعالی چنین همایشی است و برهمین اساس از تمام شما بسیجیان عزیز می خواهم تا با دقت نظر و تیزبینی نسبت به تندروی ها و انحرافات القایی از جانب بیگانگان در جامعه برخورد کنید./س


برچسب ها: معاون ، توسعه ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.