سرپرست فنی لیگ کاراته بانوان گفت: عدم آشنایی مربیان با قوانین جدید داوری باعث اتلاف وقت در طول مسابقات می شد.

جمیله وفایی سرپرست فنی لیگ کاراته بانوان ضمن اشاره به روند رو به رشد کاراته بانوان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: لیگ امسال نسبت به سالهای گذشته افتی نداشت ولی به دلیل اینکه قوانین داوری عوض شده تا داوران با این قوانین جدید تطبیق پیدا کنند، زمان می برد ولی روی هم رفته لیگ خوبی را شاهد بودیم و تمام تلاشمان را کردیم که کمترین خطایی نداشته باشیم.

وی در ادامه این مطلب افزود: عدم اطلاع مربیان از برخی قوانین جدید داوری مشکلاتی را در طول لیگ بوجود آورد که این باعث اتلاف وقت مسابقات می شد که باید مدتها بگذرد تا مربیان هم به قانونهای تازه کاراته عادت کنند.

وفایی خاطرنشان کرد: جو مسابقات این دوره لیگ خوب بود و ما شاهد صدمه و آسیب های جدی نبودیم به طور کلی رشد فنی و تکنیکی بچه ها خوب بوده اما جای پیشرفت بیشتری دارند چراکه ما بر این باوریم که کاراته بانوان پتانسیل بالایی دارد پس باید به آن حد واقعی خودش برسند.

وی در خصوص فعالیت مربیان نیز گفت: به عقیده من سطح فنی مربیان تغییر چندانی نکرده و با وجود اینکه به مسابقات جهانی و آسیایی رفته هنوز به آن حدی که باید برسند نرسیده اند باید بیش از این در مسابقات برون مرزی حضور پیدا کنند تا مطابق استانداردهای جهانی به روز و ورزیده شوند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار