بخش حمل و نقل ناپل ایتالیا با کمبود بی سابقه بودجه روبروست و این مسئله رفت و آمد مردم را دشوار کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی پرس تی وی ؛ به علت نبود بودجه کافی در اختیار شرکت حمل و نقل عمومی ناپل سومین شهر بزرگ ایتالیا برای خرید سوخت، بخش حمل و نقل عمومی در این شهر تقریبا به حال تعطیل درآمده است. این شرکت در بیانیه ای رسمی اعلام کرد در پی پایان یافتن ذخایر سوخت این شرکت، بسیاری از اتوبوسها به پارکینکها منتقل شده و دیگر کار نمی کنند. این مسئله سبب شده است تا بسیاری از مردم نتوانند به سرکار خود بروند و کودکان نیز از مدارس بازمانده اند.

پائولو روسو عضو حزب مردم آزادی گفت اینها نتیجه مدیریت ضعیف دولت در نحوه اختصاص بودجه است. آنها پول مالیات مردم را هدر می دهند. از دوران پس از جنگ دوم جهانی چنین وضعی در ایتالیا سابقه نداشته است.طرح ریاضتی دولت ایتالیا سبب شده است تا بودجه بخش حمل و نقل عمومی در شهر ناپل بیش از چهل درصد کاهش پیدا کند.

رنزو برونتی از مسئولان شهر ناپل گفت به علت کمبود بودجه فدرال و ایالتی، تاخیر زیادی در تامین بودجه بخشهای مختلف اتفاق افتاده است. هم اکنون حدود سیصد میلیون یورو در بودجه ناپل کمبود وجود دارد. به علت اینکه دولت بودجه شهرداریها را کم کرده ، شهرداریها نیز نمی توانند نیاز بخشهای مختلف را برطرف کنند. بعلاوه دولت بهای سوخت را نیز افزایش داده است و این مشکل را دو چندان کرده است. متاسفانه در این میان برخی از سیاستمداران نیز تلاش می کنند از این وضع به نفع خود بهره برداری کنند.یکی از ساکنان ناپل گفت این وضع سبب شده است تا مردم مدتها در ایستگاههای اتوبوس معطل بمانند. متاسفانه مسئولان پاسخگو نیستند.


                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: ایتالیا ، ریاضت ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار