تحرکات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی طی دیروز و امروز در طول مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی و شهرهای جنوبی این کشور به شکل گسترده ای افزایش یافته است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ جنگنده بمب افکن های رژیم صهیونیستی با انجام پروازهای شناسایی طی دیروز و امروز در مناطق مجعیون ، حاصبیا ، راشیا، شبعا ، جبل الشیخ ، صور ،نبطیه ، جزین واقلیم التفاح در شمال رودخانه لیتانی ، به طور گسترده حریم هوایی لبنان را نقض کردند.

گشتی هاو زره پوش های ارتش این رژیم در طول مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی از تپه های عدیسه ، و وزانی در شرق جنوب لبنان تا غربی ترین مناطق مرزی در بوابه الفاطمه در منطقه خیام به طورگسترد ه ای حضور دارند .این گزارش حاکیست ، بولدزرهای این رژیم با حمایت زره پوش های ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل روستای میس الجبل در نقطه صفر مرزی با فلسطین اشغالی ، اقدام به خاک برداری زمین های کشاورزی در ان سوی مرز کردند .

همچنین نظامیان این رژیم در تپه های مشرف به منطقه وزانی با نصب چادر اقدام به راه اندازی یک مرکز مخابراتی کرده اند ، این تپه ها بر منطقه وزانی اشراف کامل دارد.تحرکات جدید رژیم صیهونیستی پس از حمله هوایی این رژیم به خاک سوریه شدت گرفته است. برخی خبرها نیز حاکسیت ، رژیم صهیونیستی عملیات احداث دیوار حائل در مناطق اشغالی جولان سوریه با فلسطین اشغالی را اغاز کرده است .


                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: زمین ، لبنان ، تحرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار