بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان اعتقاد دارد غیبت بازیکن خارجی زنجان فشار بازی را برای گرگان کم کرده و در صورت نبودن یار خارجی تیم، بازی را با اختلاف به زنجان واگذار می کردند.

مجتبی بنی عقیل در پایان یک فصل موفق در تیم گرگان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از آنجایی که بازیکن خارجی زنجان به خاطر بیماری در مقابل ما بازی نکرد فشار کار واقعا کم بود، ما هم به خوبی دفاع کردیم و زنجان تنها یک بار اختلاف هفت امتیازی را با پرس از بین برده و بالا افتاد، که بعداز گرفتن وقت استراحت با تاکتیک ضد پرس بازی کردیم.

بنی عقیل اضافه کرد: تماشاگران گرگانی با پرکردن سالن فشار روانی زیادی به حریف وارد کردند، برخلاف صحبت های مطرح شده تیم زنجان از ابتدا خوب کارکرده و 20 دقیقه پرس اجرا کردند تا بازی را ببرند، اگر خارجی ها در این بازی نبود با اختلاف شکست می خوردیم،

تا نیم فصل در پست پنج مشکل بزرگی داشتیم

بنی عقیل دلیل باختهای اختلاف فصل را توضیح داد: شرایط جذب بازیکن در ابتدای فصل خاص بود، چند بازیکن اصلی در 3 هفته مانده به بازیها به تیم آمدند. تیم ما در پست پنج مشکل بزرگی داشت تا نیم فصل هم بازیکن خوبی در این پست نداشتیم، آمدن یار خارجی کمک بزرگی در دفاع و حمله تیم بود و شرایط را بهتر کرد.

وی گفت: امسال زمان بازی بیشتری در گرگان دارم و به همین دلیل بازی هایم بیشتر به چشم می آیند، با توجه به بودجه و شرایط تیم بهترین نتیجه را در این فصل گرفتیم و به خاطر تشویق و فشار تماشاگران روی تیم های حریف هم از آنها تشکر می کنیم.

بازیکن گرگان شرایط مرحله بعد را تشریح کرد: بازی مرحله پلی آف با رسیدن دومین خارجی زنجان بسیار سنگین است، تیم همیاری بهترین تیم دفاعی این فصل است و به همین دلیل کار بسیار مشکلی داریم./آق

برچسب ها: بنی عقیل ، بازیکن ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار