ارتش لبنان با انتشار بیانیه ای از کشف یک بسته انفجاری حاوی مواد شیمیایی در شهر طرابلس خبر داد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ ارتش لبنان صبح امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد یک بسته حاوی مواد شیمیایی و مواد لازم برای تهیه یک بسته انفجاری در محله قلعه ابوسمرا در شهر طرابلس کشف کرد .

این گزارش حاکسیت ، این بسته که در یک جعبه شیر جاسازی شده بود اماده انفجار نبود اما قابلیت تبدیل به یک بسته انفجاری با استفاده از مواد شیمیایی را دارد ، مقامات ارتش با بستن راههای ارتباطی منتهی به محل کشف این بسته در حال بررسی نوع مواد شیمیایی و شناساسی عاملان احتمالی تهیه این بسته انفجاری است .

این سومین بسته انفجاری است که طی یک ماه گذشته در مناطق مختلف شهر طرابلس پیش از انفجار کشف شده است . طرابلس از جمله مناطق سنی نشین در شمال لبنان است که به لحاظ همجواری با مرزهای سوریه برخی گروهای سلفی مخالف نظام سوریه در ان حضور دارند.

این گروهها تلاش زیادی کرده اند تا طرابلس به محلی برای پشتیبانی از شورشیان سوریه تبدیل کنند اما تاکنون موفق به تحقق این هدف نشده اند .هفته گذشته نیز فیصل کرامی وزیر ورزش و جوانان لبنان نیز در این شهر هدف حمله گروههای مسلح ناشناس قرار گرفت ، وی از این حمله تروریستی جان سالم بدر برد .


                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: انفجار ، بسته ، لیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار