مربي تيم واترپلوي نفت و گاز اميديه گفت: متاسفانه در حال حاضر شرايط به گونه‌اي است که همه به دنبال فرار کردن از واترپلو هستند.

مصطفي سرمکس مربي تيم واترپلوي نفت و گاز اميديه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اميديه يکي از شهرستان‌هاي محروم کشور است که متاسفانه امکانات خوبي در اختيار نداريم و همه ساله اين امکانات بدتر از گذشته مي‌شود.

وي گفت: دامنه مشکلات مالي هر روز گسترده‌تر مي‌شود. بسياري از بازيکنان هنوز پولي از تيم‌هايشان دريافت نکرده‌اند و باشگاه‌ها نيز در پرداخت مبلغ قرار داد به بازيکنان کوتاهي مي‌کنند.

وي افزود: همين قضيه باعث شده تا بسياري از بازيکنان اين رشته را ترک کنند و رغب به آن کمتر شود.

وي تاکيد کرد: در ليگ واترپلو استاني به بزرگي تهران حتي يک تيم هم ندارد و اين قضيه شدت مشکلات مالي را نشان مي‌دهد.

وي افزود: با توجه به شرايط حاکم در اين رشته بسياري از ورزشکاران به دنبال فرار از واترپلو هستند و با اين شرايط ديگر کسي به سراغ اين رشته نمي آيد.

وي تصريح کرد: هم چنين پيش از رومن سرمربيگري تيم ملي را بر عهده داشت که متاسفانه از وي هيچ بهره‌اي را نبردند و پس از مدت کوتاهي اين مربي را مرخص کردند و همين امر باعث شد که تيم‌هاي ملي در وضعيت خوبي نباشند.

* تيم ملي بزرگسالان نابود شده است

وي يادآور شد: رومن مربي بسيار خوبي بود که مي‌توانستند با استفاده مفيد از وي تيم ملي بزرگسالان را به شرايط ايده آل برسانند اما نه تنها ليگ مربي خوب خارجي را از دست داديم بلکه در حال حاضر شرايط به گونه‌اي است که تيم ملي بزرگسالان هيچ فعاليتي نکرد و به نوعي نابود شده است که اميدواريم از اين پس شرايط به گونه‌اي باشد که ديگر شاهد اين افت نباشيم و واترپلو سروسامان بگيرد./آق
برچسب ها: واترپلو ، امیدیه ، سرمکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار