بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که پس از خطای پنجم مقابل مهرام به اوج عصبانیت رسیده بود تأکید می کند فکر نمی کنم باخت در این بازی حقمان بود.

محمد جمشیدی از خطاهای بالا مقابل مهرام راضی نبود اما در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: من قول داده ام حرفی در مورد داروی ها نزنم و کاری به قضاوت هم ندارم اما ما بازی با مهرام را گرفته بودیم که اتفاقاتی باعث پیروز نشدنمان شد و در پایان شکست خوردیم هرچند فکر می کنم حقمان در این دیدار باخت نبود.

وی که هنوز به طور کامل مصدومیت دست خود را پشت سر نگذاشته است تأکید می کند: هنوز آماده نیستم و با یک دست بازی می کنم در مقابل پتروشیمی هم شرایط خوبی نداشتم اما چون بردن پتروشيمي ممکن بود وارد بازی شدم.

بازیکن دانشگاه آزاد اشاره کرد: ما مقابل مهرام در مرحله بعد حرف هایی برای گفتن داریم دو هفته فرصت داریم تا با آمادگی در این مدت اتفاقاتی که تا به حال برای مهرام نیفتاده را به وجود بیاوریم.

وی توضیح داد: ما در نیم فصل اول بدون بنیل هم خیلی خوب می بردیم حالا با آمادن بنیل شرایط بهتر می شود از طرفی موسی نبی پور که با وجود تب ولرز مقابل مهرام بازی کرد، وضعیت بهتری خواهد داشت. حامد حسین زاده و کاوان قطبی هم به تیم می رسند و من و حسن زاده با خروج از دوران پس از مصدومیت به اوج آمادگی می رسیم تا بهترین بازیها را در مرحله بعد انجام دهیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار