تیم ملی فوتبال ایران به منظور آمادگی در برابر تیم ملی لبنان در چارچوب رقابت های جام جهانی 2014 امروز در آکادمی فوتبال به تمرین پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ 22 تن از بازیکنان تیم ملی در تمرین امروز که از ساعت 11 آغاز شد،حاضر شدند که در ابتدای تمرین کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به مدت 10 دقیقه با بازیکنان به صحبت پرداخت و سپس 3 تن از بازیکنان از جمله سید جلال حسینی، آرش افشین و غلامرضا رضایی بودند را از سایر نفرات جدا کرد تا زیر نظر مارکار آقاجانیان به تمرین بدنسازی بپردازند.


شایان ذکر است، به غیر از عقیلی و تیموریان که جزو لژیونرهای حاضر در تمرین امروز هستند اشکاه دژاگه، رضا قوچان نژاد و مسعود شجاعی که جزو لژیونرهای ایران محسوب می شوند در تمرین امروز غایب هستند و قرار است در تاریخ 4 فوریه به تیم ملی اضافه شوند.


لازم به ذکر است، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در تمرین امروز ملی پوشان حاضر است.

گفتنی است، 22 بازیکن حاضر در تمرین در خلال برنامه های تمرینی کی روش پس از انجام تمرینات کششی و گرم کردن به دو رنگ بنفش و نارنجی تقسیم شدند تا به فوتبال گروهی در یک نیمه از میدان روی آورند.


در پایان تمرین امروز ملی پوشان ساعت 12:30 دقیقه به پایان می رسد و پس از آن کارلوس کی روش کنفرانس مطبوعاتی خود را در آکادمی فوتبال برگزار خواهد کرد./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار