سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعتقاد دارد بازی هایی که باید می بردند تا به شرایط بد پایان فصل نرسند تحت تأثیر داوری قرار گرفت وگرنه مقام پنجم دانشگاه قطعی بود.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد بعد از دیدار با مهرام تهران به بازی های دیگر پرداخته و به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: آن بازی هایی که باید می بردیم تا روز آخر به این شرایط نیافتیم تحت تأثیر داوری قرار گرفت به خصوص در بازی نیم فصل دوم با گرگان، ورژ آبکاریان سرداور مسابقه و تیم داوری با مجموعه کارهایی که انجام دادند بازی را از ما گرفته و به نظرم این اتفاق سهوی هم نبود اگر کسی حرفی در این مورد دارد یا حس می شود که من یک طرفه قضاوت می کنم بیاید تا فیلم آن بازی را با هم مرور کنیم.

شاهین طبع تأکید کرد: اگر آن بازی را از دست نمی دادیم مقام پنجم ما قطعی بود، بعدی از آن بازی شرایط برگشت و حتی وضعیت برای گرگان هم در ادامه لیگ تغییر گرد.

بازیکن خارجی به ترکیب تیم ها معنا می دهند

سرمربی دانشگاه آزاد از تأثیر نبودن یار خارجی در ترکیب تيم خود به خوبی خبر داشته و می گوید: تیمی که بازیکن خارجی نداشته باشد با همين شرايط روبرو يم شود، در يلگ ما بازيکنان خارجي به ترکیب تیم ها معنا می دهند و حتی بازیکن رده چندمی با اضافه شدن به ترکیب تیم ها تأثیر خود را دارند در حالی که چند بازیکن ملی پوش و بازيکنان خوب ديگر زورشان به آنها نمی رسد.

بازیکنان داخلی 40 دقیقه با ثبات نیستند

وی ادامه می دهد: بازی بازیکنان ایرانی مقابل ایرانی هاي ديگر قابل پیش بینی نیست همانطوری که ما در ابتدای فصل در مقابل تیم های بدون خارجی اوضاع بهتری داشتیم.به نظرم بازی ما مقابل خارجی هاي حریف زور بیهوده است شاید در لحظاتی از بازی داخلی ها خوب بازی کنند اما بسکتبال ما به جایی نرسیده که بازیکن چهل دقیقه با ثبات بازی کند. در تیم مهرام هم بازیکنان خارجی با ثبات تر بودند البته یک یا دو بازیکن ایرانی هم شرایط مشابهی دارند اما در مورد بقیه هیچ چیز قابل پیش بینی نیست./آق/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار