مدير‌کل سياسي انتخابات استانداري تهران گفت: دشمن درصدد است با فشار آوردن به مردم، ما را از انقلاب دل‌سرد کند اما مسلح شدن به بصيرت که همواره مورد تاکيد مقام معظم رهبري بوده مي‌تواند توطئه‌هاي دشمن را خنثي کرده و ايران را به قله‌هاي بلند اقتدار و افتخار برساند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، علي‌اکبر فدايي پنج‌شنبه شب در مراسم پاسداشت نخستين روز ايام‌الله دهه فجر در مسجد رضوي تهران با بيان اينکه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نعمت بزرگ خداوند براي ملت ايران است، اظهار داشت: دهه فجر امکاني براي تجديد حيات مردم انقلابي ايران با ارزش‌ها و آرمان‌هايي است که بيش از 30 سال پيش براي آن‌ها جانفشاني کرده‌اند.

وي افزود: حضور مردم در صحنه‌هايي مانند راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات در ايران کاري تشريفاتي و تزييني نيست زيرا اين مردم به معناي واقعي کلمه صاحب انقلاب هستند و با حضورشان در چنين صحنه‌هايي به آن تداوم مي‌بخشند.

مدير‌کل سياسي انتخابات استانداري تهران با اشاره به برپايي مراسمات تشريفاتي سالروز پيروزي انقلاب ساير کشورها تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران تنها کشوري است که در سالروز پيروزي‌ انقلابش مردم با حضور ميليوني خود با آرمان‌هاي انقلاب و ولي فقيه‌شان تجديد پيمان مي‌کنند.

وي با يادآوري آيه شريفه‌اي از قرآن مبني بر اينکه "خداوند سرنوشت هيچ ملتي را بدون خواست آن ملت تغيير نمي‌دهد" تصريح کرد: پس از گذشت بيش از 30 سال از پيروزي انقلاب مردم ايران نشان دادند که بر آرمان‌هاي خود ثابت قدم بودند و نمي‌خواهند زير سلطه استبدادگران باشند و همواره حکومت الهي را براي خود برمي‌گزينند.

فدايي با تاکيد بر لزوم بصيرت افزايي در جامعه ادامه داد: واقعه کربلا و شهادت امام حسين (ع) توسط افرادي به ظاهر مسلمان از درس عبرت‌هاي تاريخ به شمار مي‌رود که همواره بايد آن را مد‌نظر داشت.

وي امام راحل(ره) را احيا‌گر اسلام در عصر اسلام خواند و اظهار داشت: ملت ايران حقيقت اسلام واقعي از زبان امام (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) شنيدند و تمامي نيرنگ‌هاي دشمن را نقش بر آب کردند.

مدير کل سياسي و انتخابات استانداري تهران ولايت فقيه را سرمايه اصلي ملت ايران دانست و تصريح کرد: موفقيت‌هاي پي در پي و دستيابي به توانمندي‌هايي ارزشمند توسط متخصصين کشورمان بيانگر اين است که در مسيري صحيح گام برمي‌داريم.

وي در پايان خاطر‌نشان کرد: دشمن درصدد است با فشار آوردن به مردم ما را از انقلاب دلسرد کند اما مسلح شدن به بصيرت که همواره مورد تاکيد مقام معظم رهبري بوده مي‌تواند توطئه‌هاي دشمن را خنثي کرده و ايران را به قله‌هاي بلند اقتدار و افتخار برساند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، فدایی ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار