یک نظامی بازنشسته آمریکایی پنجشنبه برای سومین روز یک پسر 5 ساله را در پناهگاهی زیرزمینی ساخت خود در جنوب این کشور همچنان در اختیار دارد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان ، جیمی لی دایکس شصت و پنج ساله متهم است روز سه شنبه پس از کشتن راننده اتوبوس مدرسه ای در ایالت آلاباما، این پسربچه را ربوده است.
مقامات، کنفرانس خبری را که برای روز پنجشنبه برنامه ریزی شده بود، لغو و اعلام کردند ماجرای گروگان گیری هیچ پیشرفتی نداشته است.
از سوی دیگر، قرار بود دایکس روز چهارشنبه به اتهام نشانه گرفتن اسلحه خود به سوی همسایگانش در جریان دعوا بر سر ملک، در دادگاه شهر میدلند سیتی حاضر شود.
از طریق لوله ای پلاستیکی که پلیس با آن با آدم ربا ارتباط برقرار می کند، داروی مورد نیاز پسربچه ربوده شده در اختیار وی قرار گرفته است.
براساس گزارش های خبری، قربانی از سندرم آسپرگر و اختلال نقص توجه رنج می برد.
والی اولسون کلانتر منطقه دیل در گفتگو با کانال تلویزیونی ان بی سی اعلام کرد پلیس گمان ندارد که این پسربچه در این ماجرا آسیب دیده باشد.
به گفته شاهدان، دایکس این پناهگاه زیرزمینی را به مساحت دو و نیم در دو متر در ملک خود حفر کرده و پیش از این برای مدت های طولانی داخل آن زندگی کرده است.
در گزارش ها به انگیزه احتمالی اقدامات این کهنه سرباز جنگ ویتنام و راننده سابق کامیون اشاره ای نشده است.
همسایگان، گروگان گیر را فردی خشن توصیف کرده اند که این پناهگاه را برای حفاظت از خود در برابر فاجعه ای احتمالی، ساخته است. مظنون تاکنون دو بار به اتهامات مرتبط با سلاح دستگیر شده است.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار