بهداد سلیمی بلا فاصله پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری به عنوان بهترین وزنه بردار سال 2012 انتخاب شد از همه کسانی که به او در این نظرسنجی رای دادند تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، قویترین مرد المپیک که برای دومین بار طی سه سال گذشته عنوان بهترین وزنه بردار جهان را از آن خود کرد، در این رابطه گفت: فکر نمی کردم در رقابت با ایلین ایلیا که در المپیک یکی از بهترین ها بود بتوانم پیروز شوم، اما مردم خوب کشورم نشان دادند چقدر برای قهرمانانشان ارزش قائل هستند.

من این موفقیت بزرگ را مدیون آنها هستم و دست همه کسانی که در این نظرسنجی به من رای دادند صمیمانه می فشارم.

سلیمی با بیان اینکه این افتخار را شخصی نمی داند، افزود: همانطور که تمام قهرمانی هایم متعلق به مردم و برای سربلندی نام کشورم ایران است، عناوینی چون بهترین وزنه بردار جهان شدن هم با این هدف برای من اهمیت پیدا می کند.

امیدوارم این شایستگی را داشته باشم که در سالهای آینده نیز با کسب مدال های خوش رنگ بتوانم دل ایرانی ها را شاد کنم.

سلیمی در مورد آخرین وضعیت خودش نیز گفت: خداراشکر تزریق صورت گرفته در کتف من اثرات خوبی داشته و ظاهرا برای بهبود آسیب دیدگی نیازی به عمل جراحی نیست.

با این تفاسیر از هفته آینده تمرینات را از سر می گیرم. البته فعلا از انجام تمرینات سنگین معاف هستم اما تلاش می کنم با یک برنامه تمرینی مدون دوباره به شرایط آرمانی نزدیک شوم.

وي در خصوص مصدوميت خود با اشاره به اينکه در حال حاضر دوران نقاهت خود را پشت سر ميگذارم اضافه کرد:اينکه شايعه شده تمرينات خود را به صورت حرفه اي  آغاز کرده ام اينگونه نبوده و همچنان از ناحيه کتف احساس درد ميکنم اما با اين حال تمرينات نرم و هوازي خود را پيگيري ميکنم.

وي ادامه داد:خوشبختانه با مشاوره هايي که نزد پزشکان خود داشتم دوران بهبود را به خوبي ارزيابي نمودند و اميدوارم بتوانم خيلي زود به ميادين بازگردم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار