ارائه خدمات الکترونیک بانک تجارت و سینا به دلیل ارتقاء سیستم های فنی این بانک طی روز سیزدهم بهمن ماه با اختلال همراه خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛خدمات الکترونیک بانک تجارت شامل خدمات اینترنت بانک، تلفنبانک، موبایل بانک و خدمات کارت به دلیل "انتقال سیستم های مرکزی به محیط جدید سخت افزاری و نرم افزاری" از ساعت 3 بامداد تا ساعت 15 روز جمعه سیزدهم بهمن ماه با اختلال همراه خواهد بود.

بر اساس این گزارش: پس از اجرای تغییرات مزبور، اختلال در تراکنش های الکترونیک بانک تجارت به حداقل رسیده و هموطنان با سرعت و امنیت بیشتر از خدمات الکترونیک این بانک استفاده می کنند .
روابط عمومی بانک تجارت ضمن عذرخواهی از هموطنان به دلیل بروز این مشکل افزوده است: اقدامات لازم برای اجرای هرچه سر یعتر این تغییرات و برقراری مجدد خدمات الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

قطع ارائه تمامی خدمات بانک سینابه مدت 2 ساعت


همچنین بانک سینا اعلام کرد؛به منظور ارتقاء نگارش سامانه متمرکز بانکی، ارائه تمامی خدمات این بانک از ساعت صفر روز جمعه 8 دی ماه (ساعت 24 روز پنج شنبه 7 دی ماه جاری) حداکثر به مدت دو ساعت قطع خواهد بود.

بر اساس این گزارش ضروری است کلیه مشتریان و دارندگان کارت های بانکی سینا، قبل یا بعد از این زمان نسبت به انجام خدمات بانکی مورد نیاز خود اقدام نمایند./ع
برچسب ها: بانک ، سینا ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار