مدیر آموزش موسسه کار و تأمین اجتماعی گفت: به منظور توانمندسازی افراد و گروه هاینیازمندتفاهم نامه همکاری میان این مؤسسه و معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای و... منعقد شده است.

حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای توانمندسازی افراد و گروه های نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد تفاهم نامه ای در زمینه طراحی و کارآزمایی بسته های آموزشی کسب و کار آفرینی منعقد شده است.
وی افزود: معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سازمان بهزیستی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، موسسه کار و تأمین اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مسئول اجرای این تفاهم نامه هستند.
حیدری در ادامه با اشاره به گروه های هدف این طرح تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار و دختران خود سرپرست، معتادان بهبود یافته، معلولان و فرزندان بالای 10 سال، مراکز شبانه روزی که قابل بازتوانی بوده و تحت پوشش سازمان بهزیستی، کمیته امداد باشند از گروه های هدف این طرح هستند.
معاون آموزش موسسه کار و تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: مدت این تفاهم نامه از بهمن ماه سال جاری به مدت 2 سال است که در صورت موفقیت با توافق طرفین این طرح گسترش خواهد یافت./ف
برچسب ها: گروه ، نیازمند ، جامعه ، توانمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار