مدافع ملی پوش فوتبال ساحلی کسب عنوان قهرمانی در آسیا و جواز سهمیه بازیهای مقدماتی جام جهانی را حاصل تمرینات پرفشار و مستمر، همت بازیکنان و نکاتی که سرمربی تیم ملی به بازیکنان گوشزد کرده بود، دانست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسن عبدالهی مدافع قدرتمند تیم ملی ایران گفت: تمرینات پر فشار و  بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. سرمربی تیم ملی برنامه های سخت تمرینی را برایمان در نظر گرفته بود که خوشبختانه با اجرای آن توانستیم  قهرمان آسیا شویم. در واقع تمرینات پر فشار قبل از المپیک ساحلی، بازی کردن در کوران رقابتهای لیگ برتر ایران و همچنین حضور در تورنمنت برزیل باعث شد تا نتیجه فوق العاده ای بگیریم. معتقدم حضور در برزیل یکی از عوامل موفقیت ما در این بازیها بود.

وی در خصوص سطح  این دوره از بازیها گفت: سطح مسابقات بالا بود. ابتدا در گروه بندی در گروه آسانی قرار داشتیم اما تیم چین که تیم پنجم آسیاست در گروه ما قرار داشت و توانستیم آنرا شکست دهیم و کم کم با بالا رفتن به مراحل دیگر، کارمان سخت شد. در نیمه نهایی با  تیم امارات که با توجه به رده بندی فدراسیون جهانی تیم دوم آسیاست به رقابت پرداختیم و بعد از یک بازی سخت و در نهایت در مرحله فینال با تیم قدرتمندی چون ژاپن که تیم اول آسیا است به رقابت پرداختیم. نکته جالبی که باید بگویم این است که آزو (بازیکن برزیلی و تغییر ملیتی تیم ملی ژاپن) تا پیش از این مسابقات به عنوان مربی و در این پیکارها به عنوان بازیکن برای تیم ژاپن بازی کرد. در واقع با همت بازیکنان و تلاش کادر فنی مخصوصا تیز هوشی اوکتاویو ما توانستیم ثمره تلاشهای مستمر خود را بگیریم.

برترین مدافع ایران درخصوص داوری این بازیها گفت: داوری فقط به ضرر ایران بود.زمانی که تیم امارات را شکست دادیم. داوران برای ایران با حساسیت و ناداوری بالایی سوت زدند.اما این خواست خدا بود که ما به این عنوان پرافتخار برسیم.

عبدالهی در پایان گفت: از فدراسیون می خواهم که حمایتشان را از ما دریغ نکنند تا بتوانیم در دیدارهای پیش رو موفق باشیم. امیداورم با در نظر گرفتن تورنمنت هایی که در سطح بالا برگزار می شود، بتوانیم روز به روز بهتر از قبل شده و با تجربه ای بالا به عرصه جهانی گام بگذاریم. ما نیاز داریم با تیم های برزیل، اسپانیا، ایتالیا و تیم هایی که در این رده  هستند به رقابت بپردازیم تا بازیکنان جوانتر تیممان بتوانند تجربه لازم را برای حضور در رقابتهای جام جهانی به دست آورند. از تلاشهای شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی و فدراسیون باعث شد تا ما به هدف خود برسیم تشکر می کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار