نایب قهرمان مسابقات رده بندی دسته یک تنیس روی میز گفت: جدی ترین حریف برای بزرگسالان، بازيکنان نوجوانان و نونهالان بودند.

زهرا علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: رقابتهای رده بندی دسته یک بزرگسالان به میزبانی یزد در حالی برگزار شد که من به عنوان ملی پوش تیم جوانان دوم شدم نفر سوم از رده سنی نوجوانان بود، نفر چهارم هم یک بازیکن رده سنی نونهالان، این نشان دهنده این است که مربیان استانهای مختلف کشور روی رده سنی پایه سرمایه گزاری کرده اند به صورتی که آنها جدی ترین حریف برای بزرگسالان محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: میزبانی یزد هم بسیار خوب بود و از نظر خوابگاه و سالن امکانات خوبی داشتیم اما تنها مشکل دوری راه بود به خصوص برای ما که از خوزستان در این رقابتها شرکت می کردیم.

علوی در پاسخ به این سوال که زمان مسابقات چقدر با امتحانات بازیکنان مطابقت داشت گفت: چند بازیکن رده سنی بزرگسالان متاسفانه به دلیل اینکه امتحان دانشگاهشان با این مسابقات همزمان بود نتوانستند در رقابتها شرکت کنند اما من امتحان نداشتم.

وی تاکید کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و به نسبت سال گذشته اولین باری بود که با این قدرت رقابتها برگزار شد، 20 و 21 بهمن مسابقات رده بندی دسته برتر بزرگسالان برگزار خواهد شد من هم تمام تلاشم را می کنم تا جزو 10 نفر دسته برتر باقی بمانم البته اگر موفق شوم هدفم این است که خود را به 4 نفر اول برسانم.

ملی پوش جوان تنیس روی میز کشورمان درباره وضعیت تمریناتش بیان کرد: اکنون من در 2 نوبت صبح و بعدازظهر به همراه پدرم منصور علوی در خوزستان تمرین می کنم و از روند تمریناتم رضایت دارم.

علوی با اشاره به اینکه در لیگ امسال عضو تیم فولاد ماهان است، در خصوص رقم قراردادها اعلام کرد: من امسال با فولاد ماهان اصفهان قرارداد بسته ام، سال گذشته هم از آنجا که خوزستان تیمی را نداده بود عضو تیمی نشدم، وضعیت رقم قرارداد بانوان تنیس روی میز زیاد خوب نیست و نمی توان آن را با رقم قرار داد آقایان مقایسه کرد.

علوی ادامه داد: همراه فولاد ماهان هنوز تمرینی نکرده ایم اما قرار است پس از اولین مسابقه لیگ در اصفهان اردو بزنیم، فولاد ماهان برای اولین بار است که  در لیگ شرکت می کند و بازیکنان خوبی مثل ندا شورای و محبوبه عمرانی و ملیکا آخوندی را در اختیار دارد امیدوار هستم که مسابقات خوبی را در پیش داشته باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار