مدیر کل فرودگاههای مازندران با اشاره به قدمت 50 ساله فرودگاههای نوشهر و رامسر در مازندران گفت: این دو فرودگاه در قبل از انقلاب صرفا برای استفاده اطرافیان پهلوی بودند .

مشازمینی درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران بابیان اینکه توسعه فرودگاههای مازندران سالها 57 تا 84 به صورت تکاملی انجام شده است،افزود:دردولت نهم 22میلیارد تومان در فرودگاههای مازندران هزینه شده است.

وی بابیان اینکه از سال 88 تاکنون تنها در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری 345 میلیارد تومان هزینه شده است،تصریح کرد:هم اکنون76 میلیارد تومان در فرودگاه رامسر از محل اعتبارات دولتی هزینه شده و برای اتمام طرحهای توسعه فرودگاه رامسر به 133 میلیارد تومان اعتبارات نیاز است.

مدیر کل فرودگاههای مازندران از بهره برداری طرح برج مراقبت پرواز فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری در 31 فروردین 92خبر داد وگفت: پاویون فرودگاه ساری آماده بهره برداری کامل است.

مشازمینی کل پروازهای داخلی انجام شده در فرودگاه ساری سال84 را490 پرواز اعلام کرد وافزود: این تعداد پرواز با رشد300 درصدی در سال90 به هزار و500 پرواز داخلی رسیده است.

وی با بیان اینکه توسعه پروازهای خارجی در دستور کار این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: هم اکنون 770 پرواز خارجی به طور میانگین درسال در فرودگاه دشت ناز ساری انجام می شود .

وی از جابجایی140هزار مسافر داخلی پارسال از فرودگاههای مازندران خبر داد و گفت: 160 هزار مسافرخارجی پارسال از فرودگاه دشت ناز ساری به عتبات عالیات و حج تمتع و عمره مفرده اعزام شدند.

مدیر کل فرودگاههای مازندران افزود: 798 طرح با اعتبار 4 هزار و 85 میلیون ریال دهه فجر امسال در مازندران بهره برداری می شود که 15طرح کلنگ زنی و 69 طرح تولیدی عمرانی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.