نايب رئيس بانوان فدراسيون کاراته گفت: در آيين نامه ليگ ها اشکالاتي وجود دارد و بر آن هستيم که ليگ بعدي را با اصلاحات جديد برگزار کنيم.

اشرف اميني در آستانه فينال رقابت هاي ليگ هاي کاراته بانوان ضمن اشاره به عملکرد موفق تيم ها در ليگ هاي امسال به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ليگ هاي امسال کاراته بانوان به نسبت سالهاي گذشته بسيار بهتر بود، با وجود اينکه آن ليگي مي خواستيم و دولت داشتيم نبود، ولي در مقايسه با سالهاي قبل موفق تر و جذابتر بود. براي اينکه به آن حد آرماني برسيم بايد با تمام توان کار کرد.

داوري ها و نحوه برگزاري مسابقات بسيار خوب بود

ما در اين ليگ شاهد اعتراضات کمي بوديم، آخرين مورد اعتراضات را هم براي اينکه ليگ را با آرامش به پايان برسانيم، يک روز مانده به فينال آن را مورد بررسي قرار داريم حل کرديم.

وي همچنين افزود: در طول برگزاري مسابقات تمام تلاشمان را کرديم و حقي از کسي ضايع نشود، اگر موردي هم بود بلافاصله بررسي کرديم، حتي با موردهاي غير عمدي هم برخورد قانوني نموديم و متخلف را مجازات کرديم، تا امنيت براي بازيکنان، مربيان و داوران برقرار باشد تا فکر نکنند و فدراسيون يا مسئولين به کسي يا تيمي گرايش دارد.

اميني همچنين خاطرنشان کرد: با تمام کاستي ها و کمبودها برنامه هاي ليگ را رديف کرديم تا نظر همه عزيزان را تأمين کنيم و تلاش کرديم با حداقل خطا کار کنيم.

وي در ادامه صحبت هايش به نواقص و اشکالات اين ليگ اشاره ايي نکرد ولي گفت: به طور قطع کار بدون ايراد و اشکال نيست و ما نيز در خصوص اين ليگ اشکالاتي را پيدا کرديم و تعدادي از اين اشکالات هست که سعي داريم در ليگ آينده آنها را اصلاح کنيم.

بانشستي که با مسئول برگزاري ليگ داشتيم قرار شد تا اصلاحاتي را در آيين نامه ليگها انجام دهيم و همچنين مقرر شد تا تغييراتي داشته باشيم تاسال آينده ليگ بهتري را به نمايش بگذاريم./مح

برچسب ها: فدراسیون ، کاراته ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار