اشتغال‌ پایدار توطئه‌های اقتصادی را خنثی می‌کند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، سرپرست کمیته امداد کشور دیروز در دومین روز آیین شکرانه توانمندسازی 21 هزار نفر از مددجویان مازندران در اردوگاه فرهنگی ـ تربیتی شهید رجایی در شهرستان فریدونکنار گفت: ولایت‌پذیری مهم‌ترین محور و راهکار برای سربلندی در عبور از چالش‌های طراحی شده توسط بدخواهان و دشمنان است.

انوری با اشاره به توطئه‌های اقتصادی دشمنان جمهوری اسلامی خواستار ایجاد اشتغال‌های پایدار در سطح خرد و کلان برای مبارزه با این حربه‌ها شد.

وی افزود: بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش با حمایت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) به توانمندی در عرصه‌های مختلف رسیده‌اند.

به گفته سرپرست کمیته امداد کشور، کارآفرینان خانواده امداد با ایده‌پردازی، برنامه‌ریزی و فعالیت جدی در جامعه فعال شدند.

انوری تصریح کرد: حمایت‌های مالی و تسهیلات مناسب کمیته امداد امام‌خمینی (ره) بسیاری از خانواده‌ها را به جامعه برگرداند که با هدف توانمندسازی در حوزه‌های مختلف اجرایی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز در این مراسم از توانمندسازی21 هزار مددجو در طی چهار سال گذشته در استان خبر داد و گفت:توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یکی از محوری‌ترین برنامه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

باغبانی افزود: به بار نشستن فعالیت‌های مددکاری کمیته امداد در مازندران تحسین‌ برانگیز است.

وی تصریح کرد: 9 هزار و 87 طرح فعال در حوزه کشاورزی از سوی خانواده کمیته امداد اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به تولید 22 تن شیر از سوی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، از تولید 675 تن گوشت و 90 تن عسل نیز در همین راستا خبر داد و 500 نفر بهبود مستقیم مشکل درمانی‌شان رفع شده است./س

برچسب ها: اشتغال ، پایدار ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.