سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست هویج و چماق استکبار جهانی در زمینه مذاکرات هسته‌ای دیگر کارساز نیست و ما باید هوشیارتر در این حوزه ورود پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مصطفی افضلی‌فرد افزود: تأخیری که غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای ایجاد می‌کنند، احساس می‌شود به دلیل افزایش تحریم شش فوریه و تشکیل این موضوع است که باید به هوش باشیم و اجازه ندهیم استکبار جهانی از این منظر به نفع خود استفاده کند.

وی گفت:‌ به خاطر همین غرب می‌خواهد به این وسیله تحریم‌‌های اقتصادی را تقویت کرده و آن را با تحریم‌های سیاسی تحکیم ببخشد.

افضلی‌فرد افزود: مطابق روال گذشته رفتار مناسبی از غربی‌ها ندیدیم و آنها همچنان قلدرمآبانه در مسایل هسته‌ای رفتار می‌کنند و سعی دارند به جایگاه اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کنند.

وی گفت: غرب بنا را بر کارشکنی قرار داده است و توأمان با تحریم‌های اقتصادی و سیاسی تلاش می‌کند تا ایران را شکننده نشان دهد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین افزود:‌ معتقدم جمهوری اسلامی ایران بدون آن که به وعده‌های آنها دلخوش کند باید خود با تدبیر این دوره را مدیریت کند تا بتوانیم به سلامت از این مرحله عبور کنیم.

افضلی‌فرد در ادامه گفت: ما ذره‌ای از اهدافمان در مسئله هسته‌ای و غنی‌سازی آن کوتاه نمی‌آییم و معتقدیم باید در برابر دشمنان ضعفی از خود نشان ندهیم./س

برچسب ها: اردبیل ، سیاست ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.