معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر برای نخستین بار در استان قم همزمان با استان تهران خبر داد و گفت: این جشنواره در استان قم پذیرای هنرمندان و علاقه مندان به فیلم و سینما است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید رسول موسوی نژادیان اظهار کرد: این جشنواره امسال همزمان با استان تهران در استان قم و چند استان بزرگ کشورمان برگزار می شود.
وی محل برگزاری این جشنواره بین المللی را در استان قم سینما وتوس عنوان کرد و گفت: با بررسی های انجام شده سینما وتوس به دلیل داشتن شرایط خاص و آمادگی کامل برای میزبانی این جشنواره در استان قم برای اجرای این امر منتخب شد.
موسوی نژادیان ادامه داد: اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان تهران از 12 بهمن ماه ولی در استان های منتخب از 14 بهمن ماه آغاز می شود و روز 23 بهمن ماه مراسم اختتامیه همزمان در استان قم نیز برگزار می شود..
وی در بخش پایانی سخنان خویش از پیش فروش بلیط های این جشنواره تا قبل از فرا رسیدن روز 14 بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: جدول نهایی اکران فیلم ها به زودی اعلام و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.