به منظور ارتقاء توان عملیاتی نیروهای ایمنی و آتش نشانی به هنگام بروز حوادث احتمالی ، مانور اطفاء حریق داخلی با مشاركت شركت های بخش خصوصی مجتمع بندری امام خمینی (ره) برگزار گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛  'علیرضا خجسته'معاون دریایی و بندری این اداره كل با اشاره به لزوم ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی و مقابله بهنگام با حریق در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت : مانور مقابله با حریق و اطفاء مخزن تحت فشار در حال انفجار در محل تعمیرگاه تجهیزات خشكی شركت های كارگزار خدمات بندری با موفقیت برگزار گردید.

معاون دریایی و بندری تصریح كرد : شناسایی ، تهیه و ارائه MSDS مواد موجود در محل جهت تصمیم گیری مناسب فرمانده عملیات آتش نشانی در به كارگیری روش های مناسب اطفایی ، حضور كارشناسان مربوطه در عملیات و نظارت بر رعایت اصول ایمنی از سوی واحدها و نیروهای عملیاتی وجمع آوری اطلاعات لازم از محل حریق به منظوراستفاده در ارزیابی ها و تهیه گزارش ، كشیدن نوار خطر پیرامون محدوده عملیات توسط مركز HSE ، حضور به موقع آمبولانس با تجهیزات كامل در محل و ارائه كمك های اولیه به مصدومین احتمالی عملیات از شرح وظایف نیروهای همكار طی این مانور بود.

در این مانور اداره گارد و انتظامات ، اداره برق و تاسیسات و اداره امور بندری طی فرایند برگزاری مانور به طور هماهنگ وگسترده با سایر بخش ها عمل نمودند.

شایان ذكر است در سال جاری تاكنون 8 مانور مختلف و 19 مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط مركز ایمنی و آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برگزار شده است. /س
برچسب ها: مانور ، حریق ، بندرامام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.