شطرنج‌بازان تیم‌های تهران و مازندران موفق شدند بیشتر مدال‌های رقابت‌ شطرنج قهرمانی بانوان کشور را که به میزبانی زنجان برگزار شد،از آن خود کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان کشور در سه رده سنی زیر 14 سال، زیر 16 سال و زیر 18 سال به میزبانی سالن سهروردی زنجان برگزار شد که طی آن، شطرنج‌بازان استان‌های تهران، مازندران و گیلان به ترتیب اول تا سوم وجواز حضور در اردوی انتخابی تیم‌ملی شطرنج بانوان ایران را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کنند.

در رقابت‌های رده سنی زیر 14 سال که با حضور 40 ورزشکار به انجام رسید، مبینا علی‌نسب از مازندران بر سکوی قهرمانی کیمیا مازندران از مازندران عنوان نائب‌قهرمانی را از آن خود کرد و آسانا قاضی‌زاده از تهران نیز با قرار گرفتن در سکوی سوم، مدال برنز را به گردن آویخت در این رده سنی، آیدا صالحی‌منش از زنجان نیز عنوان چهارمی را به دست آورد.

در ادامه این مسابقات و در رده سنی زیر 16 سال، 27 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که طی آن پگاه کریمی از مازندران اول شد، محدثه علیجان‌زاده از گیلان به مقام دومی رسید و آناهیتا غلامی از مازندران بر سکوی سوم قرار گرفت. همچنین در رده سنی زیر 18 سال نیز که با حضور 14 شطرنج‌باز برگزار شد، رعنا حکیمی‌فرد و نادیا باقری هر دو از تهران عناوین اول و دوم را به دست آوردند و ساناز اسماعیلی از گیلان نیز مدال برنز این مسابقات را به گردن آویخت./س

برچسب ها: شطرنج ، بانوان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.