مسئول برگزاری نمایشگاه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران از رونمایی جلد 27 تسنیم آیت‌الله جوادی آملی در مازندران خبر داد.

عزیززاده گرجی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: نمایشگاه آخرین دستاوردهای قرآنی در حاشیه برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در استان در 25 غرفه با حضور ناشران برجسته قرآنی کشور برپا شد.

وی با بیان اینکه برای برپایی نمایشگاه تلاش شد که از فعالان برجسته قرآنی که دارای تولیدات معتبر هستند، دعوت شود که معتبرترین کتا‌ب‌های علوم قرآنی در این نمایشگاه عرضه شد،افزود: فعالیت‌های نمایشگاه در دو بخش نرم‌افزاری و کتاب است که ‌هزار و 135عنوان کتاب با 239 نرم‌افزارو سه هزار و 420 حلقه سی‌دی در ارتباط با قرآن در ین نمایشگاه عرضه شد.

مسئول برگزاری نمایشگاه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران دیگر فعالیت این نمایشگاه را عرضه محصولات و صنایع دستی فرهنگی مرتبط با قرآن عنوان کرد و گفت: صنایع دستی موجود در نمایشگاه نیز در راستای تبلیغ و ترغیب بازدیدکنندگان به قرآن عرضه شد.

گرجی به رونمایی از جلد 27 کتاب «تسنیم» آیت‌الله جوادی آملی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: سه کتاب جدید آیت‌الله جوادی آملی نیز در این نمایشگاه که در ماه‌های اخیر به چاپ رسیده است عرضه شد.

بگفته وی همه محصولات این نمایشگاه با20 درصد تخفیف عرضه می‌شود./س

برچسب ها: رونمایی ، تسنیم ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.