پرفسور راندی شکسپیر تحلیل گر و استاد دانشگاه جاکارتا در مقاله ای عنوان کرده است آمریکا با وجود ادعاهای دموکراتیک خود کشوری فاشیستی است و از فاشیست در جهان حمایت می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، این  استاد دانشگاه در مقاله ای تحت عنوان آمریکا به طور فزاینده در حال تبدیل شدن به دولتی فاشیستی است می گوید: آمریکا یک حیوان فاشیست است، کشوری که دوست دارد در مورد آزادی، دموکراسی و حقوق بشر برای همه سخنرانی کند به دیکتاتوری مستبد تبدیل شده است.

هر فردی می داند که  این امر در داخل ایالات متحده صادق است دولت علیه همه جاسوسی می کند، مردم ورد ضرب و شتم قرار می گیرند، در فرودگاه ها مردم تحقیر می شوند تا به کنترل شدن عادت کنند، تلویزیون جریان اصلی دروغ پراکنی می کند، هزاران هواپیمای بدون سرنشین به زودی در آسمان این کشور به پرواز در خواهند آمد و کدام فرد احمقی ادعا خواهد کرد که این پهپادها مسلح نخواهند بود، نهاد امنیت داخلی آمریکا 1.4 میلیارد گلوله خریداری کرده است، یعنی برای هر مرد، زن و کودک 4 گلوله، بحث و جدل در مورد کنترل اسلحه واقعا نماد اولیه جنگ داخلی آینده آمریکا است.

در خارج از کشور عملیات نظامی تهاجمی وجود دارد، به بیش از 30 کشور آفریقایی نیرو اعزام کرده و رویکرد تهاجمی آمریکا در قبال چین که اکنون آن را آشکارا دشمن تلقی می کند اتخاذ کرده است.
علاوه بر این همانطور که همه می دانند سیاست خارجه آمریکا توسط صهیونیسم اداره می شود که حمله به کشورهای اسلامی و تلاش برای تغییر رژیم در ایران است.

هیلاری کلینتون مدعی بود که آمریکا حافظ و حامی دموکراسی است اما این بزرگترین دروغی است که جهان به خود دیده است.

این ادعا دروغ است و حقیقت چیزی است که توسط بروس ریدلی یکی از کارشناسان و مقامات موسسه بروکینگز، موسسه ای که بودجه آن توسط یک صهیونیست افراطی تأمین می شود گفته می شود.

او خواهان حمله به ایران است این حمله فقط از طریق عملیات پرچم دروغین (ساختگی) که می تواند به وسیله رسانه ها جریان اصلی هماهنگ شود صورت می گیرد.

بروس ریدل سپس در خصوص عربستان سعودی توصیه هایی به باراک اوباما می کند و نکته هایی ضد دموکراتیک، مستبدانه که حتی قبل از این هم حتی در عربستان وجود نداشته مطرح می سازد.

رژیم وهابی عربستان سعودی نه تنها مردم خود را سرکوب می کند بلکه در کشورهای همسایه مثلا بحرین که تحت اشغال ارتش عربستان است دست به سرکوب می زند، در واقع عربستان سعودی اطمینان خاطر داده و تضمین کرده است که انقلاب هیچ یک از حکام عرب را سرنگون نکرده است.

ریدل به عنوان یک فاشیستی که از دموکراسی متنفر است می گوید اگر انقلاب به عربستان سعودی برسد دیگر حکام عرب به ناچار در مخاطره خواهند افتاد.

وی می افزاید، اقلیت سنی بحرین بدون پول و تانک های عربستان دوام نخواهند آورد.
قطر، کویت و امارات متحده عربی شهر و کشورهایی هستند که با وجود پول های فراوانشان قادر نخواهند بود در برابر یک نظام انقلابی عربستان از خود دفاع کنند.

ریدل سپس به دولت آمریکا توصیه هایی می کند که دقیقا همان سیاستی است که ایالات متحده در حال حاضر آن را دنبال می کند یعنی تلاش شدید برای تقویت و استحکام رژیم سعودی و همسایگانش تا بیداری عربی را در هم بشکنند تا جایی که اطمینان حاصل کند انقلاب های دموکراتیک نمی توانند در این کشورها به موفقیت برسند.

توجیه او این است که عربستان سعودی قدیمی ترین هم پیمان آمریکا در خاورمیانه است، شراکتی که به سال 1945 برمی گردد.

بنابراین از ‌آنجایی که منافع آمریکا ارتباط تنگاتنگی به آل سعود دارد پس آمریکا نمی تواند خود را از این ماجرا کنار بکشد تا در سمت و سوی درست تاریخ قرار بگیرد.

ریدل واقعا درک نمی کند که ایالات متحده در سمت و سوی درست تاریخ قرار ندارد در واقع آمریکا در سمت و سوی غلط تاریخ ایستاده است.

این همان چیزی است که باراک اوباما کسی که در سمت و سوی نادرست تاریخ ایستاده می خواهد.

این همان چیزی است که کل دولت آمریکا می خواهد، بدون شک افرادی عاقل و سالم در وزارت خارجه هستند که واقعا درک می کنند که ایالات متحده فاشیسم را وارد جهان می کند و در عین حال تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن به کار می بندد.

اکنون زمان آن است که ایالات متحده به افکار امپریالیستی خود پایان دهد و بفهمد که اگر آمریکا از خلیج فارس خارج شود و از کشوری دموکراتیک در سرزمین اعراب حمایت کند این مسئله به معنی پایان یافتن دسترسی به نفت عربستان نخواهد بود، آن کشور دموکرات نفت خود را درست همانند دیگر کشورها در بازارهای بین المللی به فروش خواهند رساند، تمام این حمایت ها از فاشیسم در عربستان سعودی فقط باعث  تنفر تمام مردم جهان از آمریکا خواهد شد.

برچسب ها: آمریکا ، دولت ، فاشیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار