پسری جوان کشتی گیر در یک درگیری در ورامین طی چند ضربه چاقو جان خود را از دست داد

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : پرونده پسری 24 ساله به نام سعید که متهم به مشارکت در قتل یک جوان دیگر به نام آرمان 21 ساله بود جهت بررسی مجدد در اختیار قضات شعبه 74 دادگاه کیفر استان تهران قرار گرفت.
**پس از چندین بار نصیحت کار به اینجا رسید
پدر مقتول به نام امر ا... که خود را از ریش سفیدان محله و آبادی خود می دانست در حضور هیت قضایی اظهار داشت: که قاتل چندین مورد به دلیل سرقت های گوناگون و متعدد از طرف وي مورد سرزنش ونکوهش قرار گرفته و این گفته ها سبب گردید که قاتل از من کینه ای به دل بگیرد و در یک شب با برنامه ریزی قبلی در جاده ورامین هنگامی که من و پسرم حدودا ساعت 22:30  دقیقه در حال بازگشت به منزل بودیم جلوی ما را توسط خودرویشان بگیرند و در یک درگیری با سلاح سرد پسرم را به شدت مجروح کنند که این عمل موجب مرگ فرزندم گردید.
**شام شب تبدیل به زهر شد
ریاست شعبه آقای عبدالهی با تفهیم مقررات و کیفر خواست به متهم اجازه دفاع خودش را داد، که سعید  در بیانات خود گفت: که به هیچ وجه قصد نزاع و درگیری نداشته و آن شب برای خرید شام از آبادی به داخل شهر ورامین رفته که در این میان 3 تن از دوستان خود را نیز سوار می کند و در حین بازگشت متوجه مقتول و پدرش می شوند و با خودرویشان جلوی راه آنان را سد کرده و قصد کشتن وی را داشته که در این رابطه متهم پرونده از قسمتهای مختلفی دچار آسیب دیدگی شدید گشته است./ف
برچسب ها: کشتی ، کشته ، ورامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار