هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاههای کشور امروز چهارشنبه با صعود پاس خراسان رضوی به صدر جدول به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این هفته 9 بازی برگزار شد که در مهمتریت دیدارها دانشگاه آزاد صدرنشین مسابقات ابتدا موسسه مالی اعتباری میزان را شکست داد و سپس در یک رقابت نزدیک مقابل پاس خراسان رضوی بازنده شد تا صدر جدول را به دلیل تفاضل برد انفرادی کمتر از دست بدهد.

دانشگاه در مبارزه اول موسسه مالی اعتباری میزان را با سه پیروزی انفرادی که توسط سعید خسروی نژاد مقابل قجر، حسین قمی  برابر "آراکیلیان" و حسین عزیزپور مقابل علی محمدنیا به دست آمد برنده از میدان خارج شد. در این بازی سعید ملایی تنها پیروزی میزان را کسب کرد.

شاگردان یعقوب نجاری در تیم دانشگاه در دومین پیکار 2بر صفر نتیجه را به پاس خراسان رضوی واگذار کردند. در این مبارزه 5 دیدا انفرادی به تساوی رسید تا محمد گروهی و امیرقاسمی نژاد از پاس ثامن الحجج خراسان رضوی در مبارزه با خلیفه و کریمیان برنده تاتامی را ترک کرده و سه امتیاز حساس را به حساب تیم خود واریز کنند.

در این مبارزه حساس دیدار جوانی با پهلوان لو ، خسروی نژاد با مهجوب ، ذکریا با  قنبری و جمالی با عزیزپور با نتیجه تساوی به پایان رسید.

از مهمترین نتایج این هفته باید به شکست شایان نصیرپور مقابل قاسم احدی، علی محمد نبا برابر حسین عزیزپور و "هاکوپ آراکلیان" در پیکار با حسین قمی اشاره کرد.

رستگار رئیس فدراسیون، آرش میراسماعیلی نایب رئیس و مدیر تیم های ملی، مسعود حاجی آخوندزاه و عطا اله عباس نژاد مربیان تیم ملی مسابقات هفته دوم از نزدیک به تماشا نشستند.

در پایان مسابقات این هفته پاس خراسان رضوی با 12 امتیاز و تفاضل برد انفرادی 14+ به صدر جدول صعود کرد. دانشگاه آزاد با همین تعداد امتیاز و تفاضل 13+ در جای دوم قرار گرفت و موسسه مالی اعتباری میزان هم با امتیازی مشابه با دو تیم و تفاضل 10+ سوم است. تیم های نفت مسجد سلیمان با 6، شهدای خوزستان با 3 چالوس هم بدوم امتیاز مکانهای چهارم تا ششم را در اختیار دارند.

نتایج کامل کامل هفت دوم:

دور سوم:

پاس ثامن الحجج خراسان رضوی 5 -  شهدای خوزستان 2

موسسه مالی اعتباری میزان یک  – دانشگاه آزاد اسلامی 3

نفت مسجد سلیمان 4 – شهروند چالوس 3

دور چهارم:

موسسه مالی اعتباری میزان 4 – شهدای خوزستان  صفر

نفت مسجد سلیمان يک -  پاس ثامن الحجج خراسان رضوی 4

شهروند چالوس   صفر -  دانشگاه آزاد اسلامی 6

دور پنجم:

نفت مسجد سلیمان 4 – شهدای خوزستان 2

شهروند جالوس  يک – موسسه مالی اعتباری میزان 5

دانشگاه آزاد اسلامی يک  – پاس ثامن الحجج خراسان رضوی 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار