3 تن از اراذل و اوباش هست در حين عربده کشي به تخريب ماشين آلات راه سازي پرداخته که توسط مأموران انتظامي فاتب دستگير شدند.

سرپرست کلانتري 127 نارمک در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق گفت: مأموران اين يگان با حضور مستمر در محدوده راههاي حوزه استحفاظي خود مي کوشند تا در صورت نياز بلافاصله جهت حفظ امنيت اقدام نمايند.

سرهنگ پرويز نظري در ادامه اظهار داشت: در اين خصوص واحد گشت خودرويي در حين انجام وظيفه در پي اعلام خبري مبني بر شرارت و عربده کشي در آدرس خيابان نظام آباد، خيابان مدني توسط چند جوان و آسيب رساندن به چند دستگاه ماشين آلات راه سازي که جهت تکميل پروژه اتوبان امام علي در محل مذکور مشغول به کار ، بلافاصله مأموران يگان در محل حاضر و شاهد نمودند که سه نفر در حال عربده کشي و تخريب راه سازي بوده است.

وي افزود:  با حضور مأموران انتظامي، ارذل و اوباش اقدام به فرار کرده که مأموران با آمادگي کامل توانستند دو تن از آنان را به نام هاي محمدرضا 19 ساله و رامين 20 ساله دستگير نمايند و همچنين نفر سوم را نيز که از محل متواري گرديده بود طي يکسري اطلاعات جمع آوري شده و تشکيل چند اکيپ تخصصي توانستند فرد سوم را نيز در ساعت 23 در خيابان نظام آباد رديابي و دستگير نمايند.

اين مقام مسئول انتظامي در پايان خاطر نشان کرد: مأموران سه نفر متهم را به محل وقوع شرارت انتقال و افراد حاضر در محل از سرعت عمل مأموران در دستگيري آنان اظهار شادماني نمودند.

لازم به ذکر است: رانندگان خودروهاي راه سازي پس از مشاهده افراد دستگير شده و مراجعه حضوري با آنان هرسه نفر را مورد شناسايي قراردادند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار