وزير خارجه عربستان سفر رسمي خود به الجزاير را آغاز کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه عربستان ؛ سعود الفيصل وزير خارجه عربستان سفر رسمي خود را به الجزاير آغار کرد و لحظاتي پيش به اين کشور رسيد.
                                                
وي بعد از رسيدن به اين کشور اظهار داشت که حامل نامه ملک عبدالله بن عبدالعزيز آل سعود پادشاه عربستان سعودي به عبدالعزيز بوتفليقه رئيس جمهور الجزاير مي باشد . وي همچنين گفت اين نامه حاوي مسائلي همچون گسترش رايزني هاي بين دو کشور مي باشد. 

سعود الفيصل تصريح کرد: اين سفر فرصتي براي افزايش همکاريهاي بين دو کشور و روابط دو جانبه و همچنين بررسي اوضاع منطقه است . وي همچنين با ابراز تاسف از حادثه گروگانگيري ان اميناس به مردم و دولت الجزائر و خانواده هاي قربانيان حادثه گروگانگيري اخير در اين کشور تسليت گفت .

و با ابراز همدردي با خانواده هاي قربانيان گفت : ما مطمئن هستيم که الجزاير براي برقراري امنيت در سراسر جهان تلاش مي کند و مسئله تروريسم فقط با از بين بردن آن حل مي شود و راه حل ديگري براي آن وجود ندارد . هدف از اين سفر نيز بحث و بررسي مشکلات منطقه است و من مطمئن هستم ديدگاههاي دو کشور درباره حل مشکلات منطقه نزديک به هم خواهد بود. زيرا دو کشور همکاري بين اعراب و ملتهاي مسلمان را خواستارند.


                                    آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: الفیصل ، الجزایر ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار