فرماندار شهرستان بهارستان گفت: این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و فضای توام با آرامش را دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در نشست هم اندیشی که امروز در فرمانداری بهارستان برگزار شد، یونس نوبخت در جمع اصحاب رسانه گفت: نقش ها رسانه ها در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بسیار موثر بوده و حرفه ی خبرنگاری کاری ارزشمند و از جنس کار ابنیا است.

وی با اشاره به اینکه کار خبرنگاری فقط اطلاع رسانی نیست افزود: حرفه ی خبرنگاری می تواند در همه عرصه ها فرهنگ سازی جوامع بسیار موثر باشد.

نوبخت اذعان کرد: چنانکه دشمن از بدو تشکیل انقلاب اسلامی از طریق جنگ سرد و اقتصادی نتوانست به نتیجه برسد امروز از جنگ رسانه ای برای پیشبرد اهداف خود که وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب است استفاده می کنند.

این مقام ارشد در شهرستان بهارستان با اشاره به نقش رسانه ها اظهار کرد: هر دولتی که بتواند اخبار خود را پیشاپیش به گوش مردم برساند در همه عرصه ها موفق تر است زیرا موفقیت و پیشرفت ها وابسته به اطلاع رسانی صحیح است.

وی با اشاره به زمان انتخابات بیان کرد: اکنون در استانه دو انتخابات بزرگ هستیم دشمن به دنبال بازسازی توطئه های قبلی خود است که نباید از طریق جنگ سایبری به اهداف خود برسد.

این مسئول درباره اطلاع رسانی اصحابرسانه در شهرستان بهارستان اذعان کرد: از هرگونه انتشار اخبار منفی که باعث تزلزل در مردم و به خصوص جوانان می شود و به اخبار مثبت که باعث هویت بخشی و افزایش اعتماد به نفس و خود اتکایی می شود روی آورند.

نوبخت در پایان خاطر نشان کرد: 49 پروژه که 45 میلیارد تومان هزینه داشته است در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

گفتنی است: اصحاب رسانه در حاشیه این نشست از عملکرد ضعیف روابط عمومی ادارات گلایه مند بودند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار